altflyter Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 (endret) Jeg har levert inn telefonen min 2 ganger nå, og måttet betale for å få den igjen... jeg har telenor, og de mener at det ikke er noe galt med abonementet mitt, mobilprodusenten mener at det ikke er noe galt med telefonen, så nå står jeg her... Jeg kan ikke sende meldinger, og veldig ofte, så kommer folk til avslått telefon når de prøver å ringe meg. Jeg mottar heller ikke alle meldingene som blir sendt... Selvfølgelig virker dette alltid de gangene jeg har vært og klaget... Har selvfølgelig slått telefonen av og på, og har full dekning... Den virker bare når det passer den... hva gjør jeg da?:S edit: leif Endret 9. januar 2012 av altflyter 1
Nora90 Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Du låner en telefon av en venn sånn at du kan sjekke om det er simkortet som har problemet. Hvis du ikke har tilsvarende problemer med en annen telefon, så går du tilbake til forhandler av telefonen din og sier at det er telefonen det er noe galt med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå