AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Enkelt spørsmål. Lurer på hvor mange av brukerne her som har botox eller restylane ? Selv er jeg 40 år og har det i pannen og smilerynkene rundt øynene. Hehe.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Er 40 og har i sinnarynken og deler av pannen Tror det har smitteeffekt, for to av venninnene mine har vært og sprøytet seg også
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Enkelt spørsmål. Lurer på hvor mange av brukerne her som har botox eller restylane ? Selv er jeg 40 år og har det i pannen og smilerynkene rundt øynene. Hehe. Går det an å spørre hva dere betaler for eks sinnarynke og rundt øynene? nysgjerrig
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Jeg går til Frk Dings i Bergen, som er mye rimeligere enn andre jeg har sjekket ut. Hun har spesialisert seg på Botox og Restylane og tar 1900 kr pr område for Botox. Jeg trodde jeg måtte ha to områder, men slapp unna med kun et Veldig fornøyd, da jeg var litt redd hun skulle prøve å "selge" mest mulig
LailaM Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 (endret) Enkelt spørsmål. Lurer på hvor mange av brukerne her som har botox eller restylane ? Selv er jeg 40 år og har det i pannen og smilerynkene rundt øynene. Hehe. Hei, Jeg er selv i femtiårene. Har brukt Restylane de siste 5 årene og har vært fornøyd Jeg hadde kråkeføtter rundt øynene(altså i øyenkroken) og restylane fungerte fint for å bli kvitt disse. Jeg tenkte at det var best å prøve en slik behandling før kirurgi, og har ikke angret. behandlingen er smertefri og jeg er fornøyd..ikke er det for dyrt heller. Eneste ufordelen er at det ikke varer så lenge. Med kirurgi vil resultatet holde seg over lenger tid, mens med Restylane kreves det at du går til behandling et par ganger i året. For min del var hvertfall valget enkelt. Vil heller ta 2 behandlinger i året framfor å legge meg under kniven. Er redd for å gjøre noe jeg angrer på. Mener ikke å skremme, og du gjør som du vil. Lykke til Dette finner du ut av. Endret 18. mars 2012 av Kosemose
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 Har veldig lyst å ta "sinnarynkene". Ser frøken Dings tar 1900 området og har hørt om dette stedet før. Er "sinnarynkene" regnet som et område?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #10 Skrevet 20. mars 2012 Men hvor ofte må man ta sinnarynken, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå