Tia83 Skrevet 9. januar 2012 #1 Del Skrevet 9. januar 2012 Har tenkt på å kjøpe med rockering for å trene hjemme. Noen som har erfaring med det? Funker det i det hele tatt? Hvor lenge og ofte må man trene for at det skal ha noen effekt og hvor mye bør den veie? Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måånkii Skrevet 9. januar 2012 #2 Del Skrevet 9. januar 2012 he en rockering sjøl som veg 1,5 kg .. Men har ikkje brukt den så mykkje. Så veit ikkje om den er bra eller ikkje ? Lurer egentlig på det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #3 Del Skrevet 9. januar 2012 All bevegelse som får opp pulsen fungerer. Dvs rockeringen gjør at du beveger deg mer enn du ville gjort om du satt stille i stedet = kroppen bruker mer energi enn om du satt stille. Hva slags effekt er du ute etter? En rockering vil sannsynligvis fungere som en slags kardiotrening (dvs sammenlignbart med jogging, syklig og annen kondisjonsfremmende trening), pluss at det kanskje vil styrke kjernemusklaturen din. Hvor raskt du merker forskjell i kondisjon avhenger av utgangspunktet ditt, alder, hvor mye og ofte du trener osv. Bare ikke forvent at den skal massere bort fettet og punktslanke midjen din eller noe slikt, for det er det ingenting som kan. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tia83 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 9. januar 2012 All bevegelse som får opp pulsen fungerer. Dvs rockeringen gjør at du beveger deg mer enn du ville gjort om du satt stille i stedet = kroppen bruker mer energi enn om du satt stille. Hva slags effekt er du ute etter? En rockering vil sannsynligvis fungere som en slags kardiotrening (dvs sammenlignbart med jogging, syklig og annen kondisjonsfremmende trening), pluss at det kanskje vil styrke kjernemusklaturen din. Hvor raskt du merker forskjell i kondisjon avhenger av utgangspunktet ditt, alder, hvor mye og ofte du trener osv. Bare ikke forvent at den skal massere bort fettet og punktslanke midjen din eller noe slikt, for det er det ingenting som kan. :gjeiper: Jeg er ikke ute etter å få drømmekroppen med rockering, men ser ikke noe vits å bruke det hvis det ikke vil hjelpe noe særlig. Vil jo ned i vekt og få en flatere mage. Har begynt å trene og spiser sunnere, så å bruke rockering vil være for å supplere treningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #5 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg er ikke ute etter å få drømmekroppen med rockering, men ser ikke noe vits å bruke det hvis det ikke vil hjelpe noe særlig. Vil jo ned i vekt og få en flatere mage. Har begynt å trene og spiser sunnere, så å bruke rockering vil være for å supplere treningen. Mest sannsynlig kunne du like gjerne svømt noen runder i et basseng, eller jogga deg en tur (vil tro du hadde fått større utbytte av dette, både kalori- og kondisjonsmessig), men om du synes det er gøy å bruke rockering, så kjør på! All trening er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 10. januar 2012 #6 Del Skrevet 10. januar 2012 Eg trur ikkje eg ville hatt tolmodet til å regne det som kondisjonstrening, men sei fem minutt med rockering gjer ein ganske varm. Eg har meir tru på den effekten rørslene har på kjernemuskulaturen og eventuelt rørlegheita i hofta. Det er difor eg har kjøpt slik, for å seie det slik. Men eg fekk han på laurdag, så har ikkje brukt han så mykje enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå