AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Dere som har fått dere kjæreste via nettdating: Hvor mange menn datet dere (truffet via nettet) før dere traff kjæresten? Lurer fordi jeg nettdater selv men har ikke hatt hellet med meg ennå, mange hyggelige menn men kjemien er der ikke (eller de vil treffes igjen men ikke jeg og omvendt). Bare et par stykker har jeg møtt mer enn en gang. Har totalt møtt et titalls stykker. Er blitt usikker på om jeg velger ut feil menn (fordi det er nettet) og tenkte jeg skulle sette et tak på hvor mange nettdater jeg skal møte før jeg dropper nettdating helt. Så kjekt å få vite hvor mange dater andre har hatt før de lykkes.
Snuskepuz1 Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Jeg har aldri hatt noen. Men! Jeg har en venninne som var veldig ivrig på nettdating før, og møtte flere gutter som hun ble venn med. Noen hadde hun kanskje sex med men det har ikke jeg rett til å uttale meg noe videre om. Så gav hun opp, fordi hun følte at hun valgte ut de "badboysa" gang på gang. Det var jo ikke sånn gutter hun falt for i virkeligheten, hvorfor på nett? Så hun lot det ligge litt på hylla men etter et halvt års tid så var hun på'n igjen og første gutten hun møtte, middels pen, men en fantastisk personlighet har hun nå giftet seg med og de har fått to barn sammen Så aldri gi opp, prøv andre "taktikker"
Frøysa Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Jeg traff kjæresten min etter to andre. Han kom fra andre siden av landet og vi hadde bare skrevet sammen på sukker og lagt hverandre til på FB før han kom:) Var full klaffmed en gang og vi flytter nok sammen til sommeren. De to andre var også hyggelige, så hadde ingen negative opplevelser med det..
Anglofil Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Jeg traff én mann før jeg traff mannen jeg i dag er gift med. Snakket lenge med begge to før jeg turte å møte dem. Mvh Yvonne
Earthbird Skrevet 9. januar 2012 #6 Skrevet 9. januar 2012 Traff kjæresten (ex nå) via nettet, og da hadde jeg kun møtt én før. Og han første var også hyggelig, så det finnes noen der ute som er brukbare ikke gi opp!
Gummiloppa Skrevet 10. januar 2012 #7 Skrevet 10. januar 2012 Møtte min nåværende på sukker! Dreiv vel på med nettdating i 2 år før jeg endelig traff en som var verdt å satse på.
Ashitaka Skrevet 10. januar 2012 #8 Skrevet 10. januar 2012 Traff min ex samboer også på nettdating og er begynt igjen. Merker også det tar tid før man treffer noen der begger klaffer med kjemien. Må bare være tålmodig. Den rette kommer en vakker dag.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #9 Skrevet 10. januar 2012 Vet ikke om jeg ville kalt det nettdating da det var mer tilfeldig at jeg traff de (på en ikke-date/sex-relatert chat), men jeg har i hvertfall truffet to av mine samboere på nettet. Traff også en to, tre andre menn på denne måten, som det ikke ble noe mer med.
Gjest Cecilia L Skrevet 10. januar 2012 #10 Skrevet 10. januar 2012 Møtte kjæresten (nå ex) via nettdating. Da hadde jeg vært av og på nett i ca 2 år, og datet 8-10 menn (alle var ålreite, og den ene datet jeg i noen måneder). Vi var sammen i 3 år. Har mistet litt piffen nå, etter at forholdet tok slutt, og har ikke vært på datingsider siden. Men mulig jeg lager meg en konto en dag. Men ikke nå.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #11 Skrevet 11. januar 2012 Traff min samboer på blink for mange år siden. Hehe. Skulle ta noen år før vi ble sammen da, men holdt kontakt i flere år og plutselig sa det bare bang. Er lykkeligere enn noen gang etter to år sammen og et år som samboere.
Suzy Skrevet 11. januar 2012 #12 Skrevet 11. januar 2012 Traff både eksen og nåværende på nett - utenom de to har jeg bare møtt en annen, så jeg har vel hatt en rimelig høy suksessrate
Harmony Skrevet 11. januar 2012 #13 Skrevet 11. januar 2012 Har nettdatet 2 menn. Den første var kun ute etter sex, og den andre har jeg vært sammen med i 1 år nå. Men jeg møtte min kjære på internett når jeg egentlig ikke var ute etter noe forhold. Det var på en helt vanlig chatteside.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #14 Skrevet 11. januar 2012 Exkjæresten min traff jeg gjennom internettet (Nettby ). Vi var på en ganske mislykket date, og hadde ikke kontakt etter det. Det føltes ikke som det store. Men guess what? Plutselig havnet vi ved siden av hverandre på et tog ca et halvår etterpå og da var det full match. Han er den eneste jeg har møtt fra internett, men for en god kjæreste han var <3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #16 Skrevet 12. januar 2012 Møteplassen, av alle ting... han var den første jeg møtte derfra. Men av erfaring fra tidligere møter (som fjortis) ville jeg ble kjent med ham før vi møttes. Vi snakkes sammen i 9,5 mnd nesten hver kveld før vi endelig møttes. (Delvis på grunn av avstanden) Og jaaa, vi møtes fortsatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå