Polly Ester Skrevet 27. desember 2003 #2 Skrevet 27. desember 2003 Litt lei situasjon, ja... Hva med å si det som du skrev her - at du var usikker og så gikk det for langt, men at du nå føler at du ikke ønsker å gå videre med han? Uansett hva du gjør vil det jo bli galt for en eller annen. Men du må tenke på deg og gjøre det som er riktig for deg, ellers ender du opp med en mann du ikke vil ha, bare fordi du var redd for å såre... Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2003 #3 Skrevet 27. desember 2003 Føler meg som den drittsekken, som gikk itl sengs med han - når jeg visste utfallet. Jeg prøvde å si at jeg syntes det var for tidlig, men han ville ikke høre. Det verste er jo at du ikke bare sviktet ham, du sviktet deg selv til de grader! Men se det fra den positive siden, du kan fortelle ham at gjennom de erfaringene dere har hatt sammen, synes du han er en fantastisk gutt bla-bla, men at følelsene dessverre ikke er til stede! Det er jo en ærlig sak som du må få satt ut i livet så snart som mulig, før du overveldes av dårlig samvittighet og kanskje mister den andre som kanskje var 'ment to be'!
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2003 #4 Skrevet 27. desember 2003 Eh - Hvorfor gikk du egentlig til sengs med han? :o For hans skyld? Sex har man da for sin egen skyld. Bli voksen, og ta ansvar! Du godeste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå