Gå til innhold

Hva syns dere generellt om NIKITA?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns dere om Nikita?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer sikkert fra sted til sted, men har inntrykk av at de bruker alt for mye ferske frisører / lærlinger. Evt at De som vil være frisør av yrke over lengre tid av en eller annen grunn ikke ønsker å jobbe der på sikt.

AnonymBruker
Skrevet

Nikita som navn? Syns det er et hundenavn, eller et strippernavn. :P

AnonymBruker
Skrevet

Oh, så nå at det var på hud/hår-forumet.. Oops!

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg var der mye før, men ble liksom aldri helt fornøyd. Syns ikke de tok nok hensyn til hva slags hår jeg har, hvordan jeg har hatt det før o.l. De bare klippet i vei.

Prisene er greie, men jeg velger heller en litt dyrere frisør som vet hva de driver med.

Skrevet

Jeg har sluttet å bruke NIkita fordi de virkelig ikke gjør en god jobb.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg har kun dårlige erfaringer med Nikita..

Skrevet

Overpriset..

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet (endret)

Oh Nikita, you will never knooow anything about my hoome

I'll never know how good it feels to hold you (hold yoou)

Nikita I need you soo!

Endret av Dreamdrops
Skrevet

Har både dårlig og god erfaring med Nikita. Er blakk student, så har gått til to forskjellige lærlinger

Syns lærlingprisene var veldig bra, ca. 50% av vanlig pris.

Var først på et sted der lærlingen var helt ubrukelig. Hun ante ikke hva hun drev med og lugget, spruta farge i øya mine, mista ting på meg, snublet i bena mine og sa oi, shit og ooops sikkert 30 ganger. Spurte jeg om noe sa hun bare eeh eller svarte ikke i det hele tatt. Hun virket så svimete og lost at ingen av de andre frisørene hadde så veldig lyst til å hjelpe til heller, så hun ble ikke fulgt opp i det hele tatt. Jeg er ikke hårsår, men jeg blødde ut av hodebunnen når jeg gikk derfra (hettestriper..) Alt i alt en dårlig opplevelse. Resultatet ble ikke spesielt bra heller. Hun misforstod alt jeg sa og jeg hadde leopardflekker i bakhodet, farge inni øra, nedover halsen og i hele panna. Og det satt godt.

Gikk aldri tilbake, men testa Nikita et annet sted og fikk time hos en annen lærling. Og hun var kjempeflink! Uerfaren, men de grunnleggende kunnskapene var på plass og hun fikk god veiledning. Var veldig rolig og behandlet håret mitt pent i tillegg til at det faktisk gikk an å prate henne og spørre om ting. Gikk ut derfra veldig fornøyd! Noe helt annet enn hun første.

Skrevet

Har aldri vært fornøyd når jeg har gått ut døren.

Skal aldri klippe meg på Nikita igjen. Uansett hvor desperat jeg plutselig blir.

Skrevet

Har bare vært hos Nikita et par ganger for å bli klippet av ei venninne, men har ikke hatt noen gode opplevelser der forde. Alle de andre som jobbet der var typisk sånne "berte" typer med alt for mye hårspray og sminke og sikkert syns jeg var drit stygg fordi jeg er "normal". Jeg går ikke med korte magetopper og stramme skinnbukser!

Skrevet

Sjokkerende dyrt. De livnærer seg på drop in kunder fordi ingen gidder å bestille timer der

• Liker 1
Skrevet

Jeg klipper meg ikke i drop-in-salonger, så enkelt som det.

Skrevet

Jeg har utelukkende hatt dårlig erfaring med Nikita.

Skrevet

Vi har to Nikitaer her jeg bor. Den ene er grei og den andre er elendig. Jeg har faktisk fått den peneste klippen noen gang på den ene salongen, men hun som klipte meg jobber der ikke lenger.

Skrevet

Samme her, utelukkende dårlig erfaringer, men dum som jeg er har jeg prøvd noen ganger. Aldri mere nå.

Skrevet

Kun dårlige erfaringer. Jeg har aldi gått ut fra en Nikita-salong fornøyd.

Som regel har jeg fått en eller annen blond bimbo i tubetopp som ikke hører på hva jeg vil. En gang ba jeg henne om å klippe av ca 4 cm, hun klippet av én. Når jeg sa jeg ønsket det kortere, skamklipte hun meg plutselig.

Skrevet

Klipper meg alltid hos Nikita jeg. Flinke,hyggelige jenter som jobber der jeg

går. Alltid fornøyd når jeg går derifra.

Må visst ha vert heldig jeg da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...