Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss i Roma i juni og må da selvsagt bestille flybilletter om ikke så altfor lenge.

Men så er jeg så usikker på om vi skal vente eller ikke. Akkurat nå er det ganske dyrt, og man skulle kanskje tro at det kommer et tilbud snart (Norwegian og SAS). Men det rare er at de faktisk har noen tilbud i juni, men ikke akkurat den uken vi skal dit. Antar at det er fordi skoleferien starter da.

Bør vi bare bestille før det blir enda dyrere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hva slags priser er det nå da? er billettene helt ned til 300-400 kr er de jo ganske billige, så da burde dere slå til! Hvis ikke så er det kanskje smart å vente litt? Jeg vet ikke hvordan de styrer med tilbud...

Skrevet (endret)

Både Norwegian og SAS har jo kampanjer nå, men det gjelder kanskje ikke så langt frem i tid? Det pleier jo å bli dyrere og dyrere ettersom flyene fylles opp, eller så kan dere gamble på at det ikke fylles opp og at dere får billige restbilletter. Roma er jo et godt utgangspunkt for både rundturer i Italia og cruise, så er vel kanskje tvilsomt at det er ledig når det nærmer seg. Det kan også være lurt å sjekke ut Lufthansa (via Munchen eller Frankfurt). Har flydd med dem mange ganger til lave priser!

Bryllup i Roma høres forresten helt herlig ut! :)

Endret av Bex
Skrevet (endret)

Som sagt, så har både Norwegian og SAS kampanjer til europeiske storbyer nå, så jeg tror du bør hive deg rundt å bestille.

Her har du kalenderen for juni fra SAS: http://sale.sas.no/calendar-big11/?outmonth=201206&travel=roundtrip&org=OSL&dest=ROM&pos=NO&area=eu&mode=big11&sbref=aHR0cDovL3d3dy5zYXMubm8vP3ZzdD10cnVl

En god del rimelige billetter altså. Kommer selvfølgelig litt an på datoen dere skal reise da. Nesten alle billettene er under 2000 kr per vei. Flere er helt nede i 560 kr.

Edit: Man må bestille innen 17. januar forresten.

Endret av Lumos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...