Gå til innhold

Sønner av Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikveld starter "Sønner av Norge" på TV2 kl 20.

Flere som skal se på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal! Det har visst fått veldig gode anmeldelser :)

Skrevet (endret)

Har ikke helt sansen for Katarina Flatland som programleder, men ellers virker serien lovende :)

EDIT: skrivefeil

Endret av Clyro
AnonymBruker
Skrevet

Willi'en legger til side damer som liker hester fordi han selv hater hester? ooookay, tar ikke det så seriøst.

• Liker 2
Skrevet (endret)

*følge med* :)

Bjorn var skikkelig, skikkelig søt! :sjenert:

Endret av Envy
Skrevet

skal ta det opp (:

Gjest Corto Maltese
Skrevet

nei det er ikke noe jeg kommer til og se

Skrevet (endret)

Uff, her lukter det pute-episode lang vei neste uke :rodme: .

"Jeg skal treffe en potensiell kjæreste som attpåtil er amerikansk (jf. noe mer konservativ enn oss europeere kanskje? Kremt...:sjenert: ). Hm, what to do, what to bring på vår first date :klo: ? Aha! Selvfølgelig :idesmil:!! Det akk så undervurderte penis-stearinlyset vil nok sjarmere han i senk, tenker jeg!!"

Hjelpes... :tristbla:!

Endret av Kråkesaks
  • Liker 6
Skrevet

Uff, her lukter det pute-episode lang vei neste uke :rodme: .

"Jeg skal treffe en potensiell kjæreste som attpåtil er amerikansk (jf. noe mer konservativ enn oss europeere kanskje? Kremt...:sjenert: ). Hm, what to do, what to bring på vår first date :klo: ? Aha! Selvfølgelig :idesmil:!! Det akk så undervurderte penis-stearinlyset vil nok sjarmere han i senk, tenker jeg!!"

Hjelpes... :tristbla:!

Dette var vel i tillegg hun som er diakon tror jeg(?). Så det blir litt sånn "Jeg er veldig kristen og sånn, men jeg synes sex er heeeelt naturlig likevel altså, og det vil jeg gjerne vise frem!"

*Finne fram putene til neste episode*

• Liker 7
Skrevet

Syntes det ble litt for mye jakten på kjærligheten-aktig, dette. Det gikk veeeeldig tregt, de haler nok ut episodene.

(Har kanskje blitt litt for vant til amerikanske reality-serier som ungkaren etc, der det er litt mer action fra første start...)

Skrevet

Minnet veldig om jakten på kjærligheten, ja. Kommer sikker til å følge med, men om det blir en favoritt gjenstår vel å se... Var ikke sånn kjempeimponert over programlederen, men hun kan jo selvfølgelig forbedre seg utover i serien.

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt.

Kråkesaks, moderator.

Skrevet

Godt at det ikke bare var jeg som reagerte på det lyset. :fnise:

Noe så pinlig og plumpt! Og så på første møte..

Ellers er det et program med ny vri som jeg kommer til å følge med på, tror jeg. Har litt sansen for norskamerikanere i det minste.

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker Jessie jeg, hun er så.... ja, jeg liker henne bare :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker Jessie jeg, hun er så.... ja, jeg liker henne bare :)

Enig, hun virka kjempesøt.

Skrevet

Hehe. Det var et artig program. Anbefales bare ikke å se på sammen med sine foreldre :sjenert:

Skrevet

Haha, så klein denne episoden har vært hittil :flau::fnise:

Skrevet

Herregud så flaut det er å se på!:P

Skjønner ikke at folk tør å være med på sånne kleine program altså :sjenert:

Skrevet

Hehe. Det var et artig program. Anbefales bare ikke å se på sammen med sine foreldre :sjenert:

Hvorfor ikke?

Skrevet

pinlig... men william var da kjekk c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...