Gjest Tex Skrevet 27. desember 2003 #1 Skrevet 27. desember 2003 Alle dere som skal gifte dere i løpet av de neste seks månedene, hva er det som står igjen? Vi må *Få laget ferdig invitasjonene og svarkortene, -og få sendt dem ut, 14. februar *mamma må sy ferdig sløret mitt og capen min *Texas må finne seg klær og sko -og bestille blomster *Ta en endelig avgjørelse på overnattingsstedet *Bestemme endelig hva som skal stå på buffeten *Jeg må gå inn skoene mine *Gifteringer må bestemmes *Få notene til utgangsmarsjen Kan det være så mye mer da?
Snurre Skrevet 27. desember 2003 #2 Skrevet 27. desember 2003 Blir litt stressa av sånne linker jeg, men her får du en liten oversikt. Er i dag akkurat 2 måneder til den store dagen og vi mangler: * Ferdig printede menyer * Valg av vin til maten * Bestilling av blomster * Mangler en ferdig bordplan (dvs. hvordan bordet skal se ut) * Kjøpe kake servietter * Kjøpe bryllupskake * Mangler bartender * Mangler serveringshjelp * Mangler sko * Mangler undertøy * Må gjøre ferdig videofremvisning * Dansetimer * Program i kirken, valg av salmer, inn-og utgangsmarsj Oy denne ble litt lenger enn jeg trodde, en smule stressa nå
Gjest Tex Skrevet 27. desember 2003 #3 Skrevet 27. desember 2003 Slapp av, da.... Lista mi er igrunn mye lengre, men det var det som skal skje den neste måneden hos oss jeg var opptatt av. Min kjære har for eksempel ikke spurt han vi vil ha som DJ, eller tatt dansetimer, ikke har vi laget kirkeprogram eller menyer, eller bordplassering+kart, ikke har vi kjøpt inn alt vi skal ha av servietter osv og ikke har vi noen som helst anelse om hvordan det tilslutt skal se ut i festlokalet..... Kunne fortsatt lenge her....
jea Skrevet 27. desember 2003 #4 Skrevet 27. desember 2003 Vi mangler-klær til jeamannen -Meny -levere papirer til kirka -bestille blomster -sko til brudepiker -gå inn skoene -printe sanger -snakke med han som skal spille lage kirke program -kjøpe meg evnt smykke til kjolen Hmm vi har ikke så mye igjen vi da.. Syns vi er på go vei jeg
momo Skrevet 28. desember 2003 #5 Skrevet 28. desember 2003 Jeg har igjen alt for mye, og det er bare litt over 2 måneder til vi gifter oss. Får se om jeg husker alt. Først må jeg skrive ferdig innbydelsene for de skal sendes ut på tirsdag Bestille sko, ble kluss med første bestilling Få endelig bekreftelse på maten Ringe gullsmeden og høre om han har bestillt ringene Ta en prat med bakeren om han har løst det ene kakeproblemet Kjøpe det siste av pynt Kjøpe undertøy Prøve og få tak i hvit kåpe til brudepikene Bestille bil Lage bordkort Lage kirkeprogram Kjøpe tiara Bestille time til frisør :D :D
Gjest Tex Skrevet 28. desember 2003 #6 Skrevet 28. desember 2003 Hvit kåpe til brudepikene hørtes vanskelig ut... Hvor har du tenkt å prøve?
momo Skrevet 28. desember 2003 #7 Skrevet 28. desember 2003 Skal til København nå på lørdag, håper jeg klarer og finne noe da. Hvis ikke får jeg ta meg en tur til Oslo og se. De solgte sånne hvite puse kåper på H&M i høst, men når jeg kom for å kjøpe var det utsolgt. Hvis jeg ikke finner noe blir det mørkeblå kåper. :D :D
Gjest MrsL Skrevet 28. desember 2003 #9 Skrevet 28. desember 2003 Herregud kan ikke lage sånn liste jeg.........blir så innmari stressa og befynner å mase på mannen om at vi må gjøre ditt og vi må gjøre datt........og det blir han stressa av, så vi tar en ting av gangen her og det neste som skal gjøres er å lage ferid invitasjonene og en liste over overnattingssteder for de som er tilreisende........
Holly Hobbie Skrevet 28. desember 2003 #11 Skrevet 28. desember 2003 Det er bare å ta en titt i dagboken min, så kan dere se at det står mye igjen. Men jeg har ikke engang full oversikt over hva som må gjøre, tenkte å sette meg ned med kjæresten min og lage en liste en gang i februar.
April Skrevet 29. desember 2003 #12 Skrevet 29. desember 2003 Tja, har mistet litt oversikt tror jeg! Kanskje må tide med en slik liste..Tar for alvor opp igjen planene på nyåret! Det er jo under 6 mnd igjen :o * Invitasjoner (designet er klart) * Finne reserve kjole, hvis jeg ikke ikke klarer å gå ned alt (ikke lurt å kjøpe kjole FØR man har slanket seg ferdig...) * Bestemme bryllupsreise * Få noter til solosangene og sende til organist * Bestemme meny * Prøve å lage en kjøreplan * Undertøy(vente til jeg er sikker på at kjolen passer) * Brudepikekjole * Kake(vil ikke ha vanlig marsipankake..) * Prøve å skaffe platinaringer * Brudebukett, hvilke blomster(står mellom rose eller røde roser, fargen blir gjennomgangsfargen i bryllupet...) Hm, kommer ikke på mer akkurat nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå