Gå til innhold

Tenerife med barn

Anbefalte innlegg

Gjest lisabeth
Skrevet

Hei! Vi har kjøpt flybilletter til Tenerife, og vil ordne overnatting selv. Har noen tips til greie leieligheter til leie (mars), og hvor evt det er best for barn på øya? Sør/nord?

Tusen takk :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har desverre ikke noen tips om leiligheter til leie på Tenerife, men kan anbefale steder og dra =)

Det kommer litt an på hvor gamle barna er. Men jeg ville nok ha reist til Puerto De La Cruz. Der finner du blandt annet Loro Parque hvor dere kan se blandt annet delfiner,pingviner og sjøløver =)

Skrevet

akurat vært i los cristianos(sørsiden).der er det flotte strender,noen smale handlegater med koselige restauranter,og i nærheten er det en stor dyrepark Las aqilas.los c og las americas går vel for å være ett partysted,men jeg syntes det var rolig der.vi bodde på hotel st.george fint hotell med havutsikt fra 2.etg og basseng.

har hørt det skal være veldig koselig i puerto de la cruiz=)

vet ikke så mye om å leie leiligheter der,vi reiste uspes.

GOD TUR

Skrevet

Skal du reise på denne tiden av året må du reise på sørsiden for å få det beste været. Det kan være kaldt på nordsiden, på sørsiden kan du bade i havet.

Skrevet

Los Americas og Los Christianos er veldig ok for barnefamilier.

Jeg ville ikke anbefalt Los Gigantes, da der er høye klipper!..Var der selv med min familie, deriblant min lillesøster. Vi måtte løfte vognen hele tiden pga der er mye trapper...

Clea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...