-Fiona- Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Har noen prøvd? Jeg husker jeg prøvde i fjor vår, og jeg fikk ikke fullført av diverse årsaker, og vet dermed ikke om det har noe for seg. Men jeg husker at det var nærmest tortur, og at jeg såvidt klarte å gå de første dagene!
Usikker23 Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Har noen prøvd? Jeg husker jeg prøvde i fjor vår, og jeg fikk ikke fullført av diverse årsaker, og vet dermed ikke om det har noe for seg. Men jeg husker at det var nærmest tortur, og at jeg såvidt klarte å gå de første dagene! Jeg har prøvd det, jeg gikk på den i 14 dager, og gikk ned 6 kilo det var sykt hardt, men veldig effektivt, så om man gjør det riktig og i 30 dager tror jeg det blir bra
Gjest nickim Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Har prøvd det litt før, men ikke hver dag i 30 dager akkurat. Men har lyst til å begynne med det i morgen
Usikker23 Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Har prøvd det litt før, men ikke hver dag i 30 dager akkurat. Men har lyst til å begynne med det i morgen Jeg også har tenkt å begynne med den igjen i morgen kiloene kom fort på igjen i jula
-Fiona- Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2012 Jeg har prøvd det, jeg gikk på den i 14 dager, og gikk ned 6 kilo det var sykt hardt, men veldig effektivt, så om man gjør det riktig og i 30 dager tror jeg det blir bra wow!!! :D Jeg har ikke så altfor mye til overs av kilo, så det skal nok litt til før jeg går ned myye, men jeg vil stramme opp litt
Usikker23 Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 wow!!! :D Jeg har ikke så altfor mye til overs av kilo, så det skal nok litt til før jeg går ned myye, men jeg vil stramme opp litt Tror man blir rimelig stram av den også men satan så hard hun er :gjeiper:
-Fiona- Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2012 Tror man blir rimelig stram av den også men satan så hard hun er :gjeiper: Ja fyy! Jeg har aldri vært så støl som de første dagene jeg prøvde ut hennes video.. Men det tyder jo på at det funker?
Usikker23 Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Ja fyy! Jeg har aldri vært så støl som de første dagene jeg prøvde ut hennes video.. Men det tyder jo på at det funker? Blir man stiv og støl, da gjør man noe riktig
MonThe Skrevet 9. januar 2012 #9 Skrevet 9. januar 2012 Det er en lang tråd om det samme her inne: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=617375
Gjest nickim Skrevet 9. januar 2012 #10 Skrevet 9. januar 2012 Jeg også har tenkt å begynne med den igjen i morgen kiloene kom fort på igjen i jula Kult, hvis vi fullfører de 30 dagene er vi kanskje mye strammere allerede rundt 7.februar forhåpentligvis, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå