Gå til innhold

Hvordan tungekysse?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I lang tid har jeg unngått å tungekysse fordi jeg rett og slett ikke får det til! Man må jo ha en 3 kilometer lang munn for å få det til, og jeg er ikke så storkjeftet :gjeiper:

Hva gjør jeg galt?

Tips?

Skrevet

hæh? 3 km lang munn? du skal ikke kjøre tunga ned i halsen på personen hvertfall

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe vanskelig. Første tungekysset med en person kan bli litt klønete, men sånn er det mes alt første gangen, siden man ikke helt vet hva den andre liker.

Bare åpne munnen, stikk inn litt tunge. Dere kan fekte litt med tungene, slikke på leppene til hverandre, dra litt med tennene osv. Men hvis du er usikker, begynn heller litt rolig.

Første tungekysset mitt med kjæresten min ble alt for vått, men var herlig, for jeg likte ham, nå har vi fått mer teken på det, bedre rytme osv, fordi vi kjenner hverandre bedre.

Gjest henriett3
Skrevet

Du trenger ikke å ha lang munn :gjeiper:

Søkte det opp på youtube, og vips!

Skrevet

Et viktig nøkkelord: Naturlig.

Dette gjelder for øvrig som hovedregel for alt som har med intimitet mellom to mennesker å gjøre.

Skrevet

Bare herm etter det andre personen gjør så går det fint :)

Gjest BamseB
Skrevet

Denne type trakasering og sjikanering ble jeg utsatt for en gang, lider fortsatt!

Noe så intenst, vått og skremmende har ikke vært borti, sett bort fra den gangen jeg ble torturert i Sudan!

Gjest henriett3
Skrevet

Denne type trakasering og sjikanering ble jeg utsatt for en gang, lider fortsatt!

Noe så intenst, vått og skremmende har ikke vært borti, sett bort fra den gangen jeg ble torturert i Sudan!

Å tungekysse?

Synes nesten det er litt deilig jeg.. :sjenert:

Gjest Skitten pique
Skrevet

en gang var jeg i Cuba på tyrefekting med grizzlybjørnen min, kom plutselig en isbjørn og løp etter oss, så plutselig løp jeg igjennom stuen til Fidel Castro.

Gjest BamseB
Skrevet

en gang var jeg i Cuba på tyrefekting med grizzlybjørnen min, kom plutselig en isbjørn og løp etter oss, så plutselig løp jeg igjennom stuen til Fidel Castro.

Nå trur jeg du drømmer...

AnonymBruker
Skrevet

Triks: Så mye fuktighet og spytt som mulig kombinert med rå kraft. Stikk tungen så langt ned i gapet som mulig, helst skal du kjenne tungetippen kile drøvelen forsiktig samtidig som du fråder som en rabiesbefengt pitbull på speed.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tungekyss er jo direkte helseskadelig, tenk så mange bakterier dere deler med hverandre ... nei seriøst ikke gjør det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...