Chocoholic Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Så ikke noen annen tråd som dette om kun Bobbi Brown, så tenkte at vi kanskje kunne ha en tråd hvor vi kun diskuterer produkter fra Bobbi Brown. Tips, anbefalinger, "advarsler" og alt det der. Beklager hvis det allerede finnes, da sletter jeg denne tråden. Umiddelbart lurer jeg på hva produktene ligger på prismessig ift ellers i Europa/internett? Har veldig lyst på en foundation derfra etter at jeg fikk en tester sist gang jeg var i London, men dessverre hadde ikke butikken inne min farge akkurat da... Endret 8. januar 2012 av Chocoholic
Gjest "gjest" Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Øyeskyggen Forest har vært min lidenskap lenge, lenge, nu.
challenger Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Veldig fornøyd med "Long-wear gel eyeliner".
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Jeg er fornøyd med den ene "krem"øyenskyggen deres i fargen Denim
Chocoholic Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2012 Er det noen som har erfaring med foundation derfra? Har nettopp bestilt en... selv elsker jeg gel eyelineren og correctoren deres. Helt fantastiske produkter for dem som er avhengig av en god gel eyeliner som varer lenge og er lett å påføre, og correctoren fenomenal for mørke ringer under øyene, også for de av oss med lys hud.
Gjest "gjest" Skrevet 18. januar 2012 #6 Skrevet 18. januar 2012 Jeg har en og den er steike god hvis du liker total dekkevne.
challenger Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Er det mulig å kjøpe Bobbi Brown på nett? strawberrynet har et lite utvalg vet jeg:)
helsesjokolade Skrevet 1. april 2012 #9 Skrevet 1. april 2012 Min kone er veldig glad i disse Bobbi Brown produktene men hun kjøper sine når hun er i Thailand stor sett tror jeg.
Olive Skrevet 1. april 2012 #10 Skrevet 1. april 2012 Jeg elsker alle øyenskyggene! Favorittfargen heter "cement". Mascaraene er dessverre dritt som drysser etter en halvtime..
Olive Skrevet 1. april 2012 #11 Skrevet 1. april 2012 Jeg har prøvd foundation derfra også - syns de har god dekkevne, men er dessverre ikke helt riktige fargetoner for meg.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #12 Skrevet 1. april 2012 Det er en butikk i Stavanger som selger Bobby Brown, makeupart på kvadrat. Ellers vet jeg ikke om noen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå