Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg en LV veske i london i går, og ble fortalt at jeg kunne gå i LV butikken i Oslo å få initialene på vesken der, og at det tok opptil 5 virkedager. Men når jeg leser på siden dems står det at dette må man bestille FØR man kjøper vesken, fordi dette kune gjøres i Paris.

Noen som vet om man kan få noe initialer på vesken i butikken her i OSlo slik som jeg ble fortalt i LV Butikken i London? Og eventuelt pris?

Takker på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er vel rett og slett å kontakte butikken i Oslo for å høre.

Jeg får i hvert fall spørsmål om dette når jeg handler der. Jeg husker ikke prisen for dette arbeidet, men det kan også tenkes at dette er et tilbud inkludert i prisen på produktet du kjøper.

Skrevet

Har prøvd å ringe LV i Oslo om noe lignende, men de tar jo aldri telefonen! :kjefte: Noen som har peiling hvor mye det koster med en customized bag?

Skrevet

Har prøvd å ringe LV i Oslo om noe lignende, men de tar jo aldri telefonen! :kjefte: Noen som har peiling hvor mye det koster med en customized bag?

Nemmelig, de tar ALDRI telefonen...

Skrevet

Prøvd å maile?

Det er iallefall gratis å få stemplet initialer (såkalt hot stamping) og det skal også være gratis hvis man kommer i etterkant for å få det gjort.

Vet at enkelte butikker har utstyr for å gjøre det mens man venter, hva de har i Oslo aner jeg ikke.

Skrevet

Prøvd å maile?

Det er iallefall gratis å få stemplet initialer (såkalt hot stamping) og det skal også være gratis hvis man kommer i etterkant for å få det gjort.

Vet at enkelte butikker har utstyr for å gjøre det mens man venter, hva de har i Oslo aner jeg ikke.

Haha har faktisk ikke tenkt på å maile dem! hahah da gjør jeg det med en gang! Noen ganger kan man lure på hvor jeg har hodet mitt altså :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg spurte om det tok lang tid da jeg ble spurt om dette, og da svarte de at det ikke tok lang tid. Svaret kan jo tolkes dithen at de gjør dette fortløpende i butikken.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Prøvd å maile?

Jeg har mest lyst på hot stamping, men har hørt at dette må man bestille FØR man får vesken, for dette kan kun gjøres i Paris og dermed må man bestille en veske derrifra.. :S hm... mulig jeg har hørt feil altså

Skrevet (endret)

Haha har faktisk ikke tenkt på å maile dem! hahah da gjør jeg det med en gang! Noen ganger kan man lure på hvor jeg har hodet mitt altså :fnise:

:tommelsmil:

Jeg har mest lyst på hot stamping, men har hørt at dette må man bestille FØR man får vesken, for dette kan kun gjøres i Paris og dermed må man bestille en veske derrifra.. :S hm... mulig jeg har hørt feil altså

Så vidt jeg vet, har flere butikker utstyr til å stemple i butikken, det er ikke sikkert de har tid til å gjøre det mens du venter. Og da tar det nok noen dager.

Andre butikker må sende det til nærmeste hovedfilial, (eller hva det blir) for å få det gjort - og da tar det også noen dager.

Men du skal kunne få det gjort med en veske du allerede eier :)

Endret av Fanderay
AnonymBruker
Skrevet

Leste på en blogg at hun fikk gjort det med almanakken sin etter hun hadde kjøpt den, da hun var på ferie i oslo.

Såvidt jeg husker fikk hun gjort det gratis, og det tok en dag.

Skrevet

Det er to forskjellige måter å gjøre dette på. Det ene er hot stamping som noen nevner. Kan gjøre det på SLG (small leather goods, lommebøker, agendar ol) og på endel vesker. Men det er fortrinnsvis små bokstaver og kan bare gjøres på vachettan. SLG hotstampes i Oslo og kan gjøres på ca 15 min. Er bare Fredrik som gjør det så er avhengi av at han er på jobb og har tid. Skal du ha det på vesken må den sendes inn. Tar normalt 1-2 uker

Det andre er mon monogram, som er opptil 3 bokstaver og stripe i ønsket farge kombinasjon. Dette er tilgjengelig på allt reise utstyr som kepall, pegase ol, samt speedy og neverfull. Kan kun gjøres med monogram. Dette må bestilles før man kjøper vesken og de sier det tar 6-8 uker for vesken syes etter at det er bestilt (printes på canavasen før den syes sammen) men har aldri ventet mer en 3 uker. Da koster det noen tusen mer, husker ikke eksakt. På neverfull får man også valgt farge på foret!

Skrevet

Hotstamping er forøverig gratis, uansett hvor du har kjøpt det

Skrevet

Jeg kjenner at jeg irriterer meg skikkelig når jeg ikke klarer å finne mailadressen til LV Norge!! Noen som er smartere enn meg der ute?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...