Gå til innhold

Kaffe på jobben - kostnad


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vi får betalt for maten, og kan drikke og spise så mye vi orker :)

Får dere betalt for å spise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lærer, og betaler 250 kr annenhver måned for kaffe. Dette er vanlig traktekaffe, som blir satt på av vaskedamen vår.

Fy flate så mye kaffe dere drikker,og hvordan får dere tid? Ærlig talt,du betaler 125,- kr mnd. Du er på jobb 20 dager.Så du drikker minst 3 kaffeposer alene?

Ikke rart ungene gjørdet dårlig i norskeskole,nå vet jeg grunnen :kaffekopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer bare på hvor mye dere betaler for å drikke kaffe på jobben? Mannen min betaler ingenting, men der jeg jobber koster det 1000 kr i halvåret.

Hvordan er det der du jobber?

ER DET VERSTE JEG HAR HØRT. Du er på jobb 20 d i mnd,og det tilsvarer 1.5 kg kaffe i mnd. Når jobber du.Ta med deg termos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest made4u

Ca 12.000 kroner i året for min del, ville spart mye om jeg ikke kjøpte meg kaffe men heller laget den selv og hadde på termos.

Men 40-60 kroner dagen høres ikke så mye ut, 20 kroner koppen skremmer ikke, dog blir det en pen sum av det i løpet av et helt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 12.000 kroner i året for min del, ville spart mye om jeg ikke kjøpte meg kaffe men heller laget den selv og hadde på termos.

Men 40-60 kroner dagen høres ikke så mye ut, 20 kroner koppen skremmer ikke, dog blir det en pen sum av det i løpet av et helt år.

TOLV TUSEN KRONER I ÅRET PÅ VANLIG JÆVLA KAFFE!?!?!? HALLO!?!?!?!?!?!

DET er det verste jeg har hørt.............

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler det vi ønsker å bidra med. Vi har en sparegris der vi samler alle pengene som skal gå til kaffe, og det har fungert veldig bra så langt. Det blir mer rettferdig å betale etter hva man selv ønsker enn å ha et abonnement, siden arbeidsplassen min er preget av mye utskiftinger og vikarer. Det er sikkert noen som drikker kaffe som aldri har betalt, men det er jo bare snakk om småpenger.

Jeg rekker vel å drikke en kopp eller to de dagene jeg er på jobb, og slipper noen mynter i sparegrisen når jeg føler for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betaler 1.200 kroner i året for kaffe/te/sjokolade etc., lunsj (brødmat og juice/melk) og fri tilgang på frukt. I tillegg er lunsjen inkludert i arbeidstiden på 7,5 timer, så vi får altså betalt for å spise.

2.000 kroner i året for kaffe hadde jeg ikke giddet å betale. Da hadde det blitt termos!

Endret av Leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet mange ulike steder gjennom 20 år og kaffen har alltid vært gratis for alle ansatte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å lese at arbeidsplassen min, med ett unntak (du som betaler 12000, hva slags ordning er det dere har?), så langt er den dyreste. Statoil har jeg ikke anledning til å stikke innom i arbeidstida, men termos bør jeg nok vurdere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet hos tre ulike private, større selskap i Oslo, og har aldri opplevd å måtte betale for kaffen. På alle disste stedene er det kaffemaskiner med kaffebønner og melkesteamer, og gratis frukt og utvalg av kald drikke til de ansatte. I tillegg til subsidiert kantine, der det koster 20-30 for varmmat/smørbråd/salat evt. til lunsj.

Blir overrasket av at så mange må betale for kaffe på arbeidsplassen, det virker utrolig smålig av arbeidsgiver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. dere kunne redda 5 barn fra sultedøden i Afrika med de pengene dere drikker kaffe for :S (måtte bare)

Der jeg jobber får vi ikke en dritt. må gå på butikken og kjøpe det vi ønsker selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cessie

Kaffe har vært gratis alle steder jeg har jobbet (vanlig traktekaffe). På min forrige jobb var også juice og melk gratis, der jeg jobber nå er det kun kaffe og te som er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bobler

Kaffen er gratis.

Vi betaler for kaffen med panteflaskene, og tar litt av kassa om det ikke er nok. De ansatte betaler ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vanlige kaffemaskinene er gratis, de er at typen som kverner bønner og slikt, men der kaffen likevel smaker sølevann. I tillegg er det et monster av en nespressomaskin for de som ønsker sånt, og der betaler man en femmer pr kopp. Overskuddet fra den går til sosiale ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis kaffe fra både arbeidsgiver og kantine (eget selskap som har)

syns 2000 i året var dyrt hvis det dere får er kun helt vanlig svart kaffe.

Endret av Tulling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

100 kr i måneden for traktekaffe, eller 3 kr pr kapsel i dolce gusto maskinen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis kaffe og te.

Fruktkurv 2 ganger i uka (fordelt på ca 50 ansatte).

Jobber i staten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...