AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Jeg lurer bare på hvor mye dere betaler for å drikke kaffe på jobben? Mannen min betaler ingenting, men der jeg jobber koster det 1000 kr i halvåret. Hvordan er det der du jobber?
Aldrisur Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Vi får gratis kaffe, te, juice, melk, brød og knekkebrød. Har faktisk ikke tenkt over hvor utrolig raust dette er før du tar dette opp nå.
Gjest najki Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Tror det koster fem eller seks kroner koppen hos oss, men jeg for min del drikker ikke kaffe...
Gjest Best Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Har alltid fått kaffe og frukt gratis. Betaler 250,- i mnd for brød, pålegg og juice.
Gjest Blondie65 Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Vi har en lunsjordning som vi kan frivillig være med på. Men kaffe og te er gratis. 1000 kr pr år var j... mye. Er det dyre kaffemaskiner med fryktelig mange valg ute og går?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 Jeg er lærer, og betaler 250 kr annenhver måned for kaffe. Dette er vanlig traktekaffe, som blir satt på av vaskedamen vår.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Vi har en lunsjordning som vi kan frivillig være med på. Men kaffe og te er gratis. 1000 kr pr år var j... mye. Er det dyre kaffemaskiner med fryktelig mange valg ute og går? Det er per halvår , så det blir 2000 kr i året. Det er ei kaffemaskin, med dårlig kaffe, men man kan velge udrikkelig kakao, espresso osv. I tillegg lyser den som regel rødt når jeg har tid til å hente meg en kopp, så jeg er ikke helt fornøyd med tilbudet. Det er et sånt pulversystem i den. Ikke sånn fancy maskin som maler bønner eller noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #9 Skrevet 8. januar 2012 Vi betaler 200 kr i måneden og har da full lunsj (brødmat) og tilgang på kaffe og te så mye vi vil. Har aldri betalt for kaffe så lenge jeg har jobbet i det private, men da jeg jobbet i det offentlige så måtte vi kaffedrikkere betale selv. Husker ikke beløpet, men dette var til innkjøp av kaffe til trakteren.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #10 Skrevet 8. januar 2012 Jeg jobber i staten så skattebetalerne betaler for kaffen min. 5
Tullamore Dew Skrevet 8. januar 2012 #11 Skrevet 8. januar 2012 2000 I ÅRET for kaffe? Nå drikker jeg ikke kaffe en gang, men om jeg hadde gjort det, nei takk. Koster ikke Statoil-koppen sånn 200kr eller noe? Bedre å fylle på den på vei til jobb, og i pauser om man har en statoil ikke langt unna. Det er 200kr i året for så mye kaffe du orker å drikke. 4
Gjest Regza Skrevet 8. januar 2012 #12 Skrevet 8. januar 2012 Gratis, og vi har en slik fancy svindyr maskin med 1000 valg av kaffe 1
Sol79 Skrevet 8. januar 2012 #13 Skrevet 8. januar 2012 På jobben min er kaffe og te en sosial kostnad. De som ikke er med i lunsjordningen, kan likevel drikke kaffe og te. 2000 kr i året hørtes utrolig smålig ut. 2
-Jiinxs- Skrevet 8. januar 2012 #14 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Var en stund vi hadde gratis kaffe, så gikk vi med på (noen ihvertfall) å betale inn 50 kr mnd for å bygge opp litt kaffepenger. Det holdte vel på slik i noen par mnd, kanskje 6 mnd. Men siden sist sommer så har vi ikke betalt noe. Vi er vel ca 10-15 stk som drikker kaffe på jobben. Edit: Vi har en vanlig kaffetrakter på jobben. Endret 8. januar 2012 av -Leon-
Akuline Skrevet 8. januar 2012 #15 Skrevet 8. januar 2012 Kaffeautomaten i gangen er gratis. På forrige jobben (statlig jobb) betalte vi først 100 kr halvåret, men så ble det til slutt gratis. 2000 kr i året er sinnsykt dyrt! Det hadde vært totalt uaktuelt. Hva med å kjøpe din egen kaffetrakter du kan ha på jobb? Evt en liten vannkoker, og et glass pulverkaffe? Det blir mye, mye billigere... Spesielt om dere er flere som spleiser på det. På universitetet gjorde vi det slik.
*Enigma* Skrevet 8. januar 2012 #16 Skrevet 8. januar 2012 Gratis kaffe fra kaffemaskin som maler bønner, og gratis frukt. Uansett hvor jeg har jobbet har kaffen alltid vært gratis, om det har vært traktekaffe eller automatkaffe.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #17 Skrevet 8. januar 2012 Gratis kaffe fra kaffemaskin som maler hele bønner for hver kopp. Espresso, Americano, Latté, Cappuccino, Mocca, varm sjokolade, m.m. I hver kontorfløy er det en slik kaffemaskin, samt te, frukt og filtrert vann. Det er også gratis kaffe i kantinen.
LeaMichele Skrevet 8. januar 2012 #18 Skrevet 8. januar 2012 vi får betalt for maten, og kan drikke og spise så mye vi orker
Viljaa Skrevet 8. januar 2012 #19 Skrevet 8. januar 2012 Kaffe er gratis sammen med to rundstykker, et bestemt utvalg av pålegg + juice og sånn. Men jeg kunne godt ha betalt litt for bedre kaffe, her er det kun instant-pulver, og ikke en fattig trakter en gang. Men på en annen side har jeg ikke så mye tid til å drikke kaffe på jobb.
Alsana Skrevet 8. januar 2012 #20 Skrevet 8. januar 2012 Mange heldige det var her då! Det kostar fem kr per kopp der eg jobbar. Medan sjefane får gratis kaffi ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå