Lucky Lips Skrevet 8. januar 2012 #1 Del Skrevet 8. januar 2012 Hei! Jeg skal til Bangkok i februar og skal benytte anledningen til å shoppe litt:) Vurderer å kjøpe meg en veske (antakelig en mulberry bayswater). Er det noen som vet hvor mye jeg evt sparer på å kjøpe den der nede? Om noen har noen gode shoppingtips ifht Bangkok så kom gjerne med det også Hilsen LL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #2 Del Skrevet 8. januar 2012 Ekte Mulberry koster eksakt det samme i Thailand som i Norge. Var selv i Bangkok i desember, og kikket innom en Mulberry-butikk, svart Bayswater kostet 9000 kr. Jeg endte med å kjøpe en fake Bayswater +en Mulberry-lommebok, betalte 500 kr for begge deler tilsammen. De er i skinn og utrolig godt laget, man kan absolutt ikke se at det er fake (Men det gjenstår selvsagt fortsatt å se hvor lenge de holder da..,) Jeg kjøpte dem i en stor butikk på et kjøpesenter, de spesialiserte seg på fakevesker, alt fra Mulberry til Chanel, Gucci, Prada osv. Hvis du skal handle fake bør du i hvert fall ligge unna veskene de selger på markedene, fakevarene du får der ser IKKE bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky Lips Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 9. januar 2012 9000? Oj, jeg trodde ikke den var såå dyr! Ja, har ei venninne som har kjøpt fake der nede i ekte skinn og den ser veldig bra ut. Men hadde liksom sett for meg the real deal. Men men, 9000 er nok over mitt budsjett! Takk for tipset iallfall! LL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #4 Del Skrevet 9. januar 2012 Hei! Jeg skal til Bangkok i februar og skal benytte anledningen til å shoppe litt:) Vurderer å kjøpe meg en veske (antakelig en mulberry bayswater). Er det noen som vet hvor mye jeg evt sparer på å kjøpe den der nede? Om noen har noen gode shoppingtips ifht Bangkok så kom gjerne med det også Hilsen LL Hele thailand flyter over av fake. Har kjøpt masse fake der nede. Både klær,skinn,sko.Jegn ser litt dårlig kanse,men det vises ikke fake iallefall. Jeg har handlet både på de store entra i Bankok(anbefaler ikke bankok eller til ferie)markeder,og andre butikker. Ekte varer er veldig dyrt der nede. Ofte dyrere enn Norge,pg det er importert. Når det gjelder slike kjente veskenavnså sjekk opp ang å ta det med ut av landet....politi er så korrupt der nede,de kan finne på å stoppe deg for en slik ting på flyplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 13. januar 2012 #5 Del Skrevet 13. januar 2012 Hele thailand flyter over av fake. Har kjøpt masse fake der nede. Både klær,skinn,sko.Jegn ser litt dårlig kanse,men det vises ikke fake iallefall. Jeg har handlet både på de store entra i Bankok(anbefaler ikke bankok eller til ferie)markeder,og andre butikker. Ekte varer er veldig dyrt der nede. Ofte dyrere enn Norge,pg det er importert. Når det gjelder slike kjente veskenavnså sjekk opp ang å ta det med ut av landet....politi er så korrupt der nede,de kan finne på å stoppe deg for en slik ting på flyplassen. At de kan stoppe deg har jo ingenting med at de er korrupt! Det er jo forbudt og du kan også bli stoppet i Italia, Frankrike, Usa osv osv! Å kjøpe fake og ta meg hjem er en liten risiko da det er ulovlig å ta med fake produkter hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky Lips Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 14. januar 2012 Takk for svar! Tar også gjerne i mot andre shoppingtips! Hva er bra å kjøpe der nede, hvor bør man gå etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 14. januar 2012 #7 Del Skrevet 14. januar 2012 De store shoppingsentrene litt utenfor byen har mye fint, men man må være bevisst på forskjeller i størrelser mellom Norge og Thailand. Jeg er medium i norske størrelser, men måtte av og til opp i XL i Thailand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 14. januar 2012 #8 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg liker best å shoppe på Siam-sentrene. Der har du mye å titte på. Prisene er nok hakket billigere enn de norske, men det har nok mest med valutaen å gjøre. Voldsomme forskjeller er det ikke. Mange liker å handle på MBK også, men selv hatet jeg det senteret. Der finner du nok mye billig, men jeg fant mest fake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana Del Rey Skrevet 15. januar 2012 #9 Del Skrevet 15. januar 2012 Trur jeg så i en annen tråd at Bayswater vesken koster rundt 6000 på Gardemoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky Lips Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 30. januar 2012 Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. februar 2012 #11 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) ekte produkter er like dyrt som her og resten av verden. Bra kopier kan man også kjøpe, men dog ta støyten på Gardermoen muligens... Tollvesenet tar slikt alvorlig. Beste stedet for fake er på Patpong Night Market. Dog du også får med deg litt av hvert av det røde distriktet og turister i fleng. Endret 6. februar 2012 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #12 Del Skrevet 9. februar 2012 Vil sterkt anbefale å la være å støtte organisert kriminalitet, som vanligvis står bak produksjon av kopiprodukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 10. februar 2012 #13 Del Skrevet 10. februar 2012 Ikke kjøp fake! Du støtter opp om om grov kriminalitet! Er det virkelig sååå viktig å ha de "rette" merkene? Shoppingvi Bangkok kan være både himmel og helvete. På Siam square er det flere store senter..fra billigbillig til kjempedyrt! Eg liker å gå på MBK..masse artig å kikke på. Chatuchak weekend market er digert og selger ALT..Skal du kjøpe stoff( feks silke)er stedet Old Siam City. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #14 Del Skrevet 10. februar 2012 ekte produkter er like dyrt som her og resten av verden. Bra kopier kan man også kjøpe, men dog ta støyten på Gardermoen muligens... Tollvesenet tar slikt alvorlig. Beste stedet for fake er på Patpong Night Market. Dog du også får med deg litt av hvert av det røde distriktet og turister i fleng. Hva du enn gjør, IKKE kjøp fake-vesker på Patpong. Skal du først kjøpe det i Bangkok, gå på MBK. På patpong så jeg de styggeste og dårligste fake-veskene jeg noensinne har sett, de var så åpenbart fake at det gjorde vondt i øynene. På MBK derimot, der selges fakevarene i vanlige butikker, og er så bra laget at du skal være utrolig godt trent for å kunne se noen forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå