tonelise10 Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Er det noen som gi meg oppskriften på hvordan en kan begrense innleggende som jeg legger ut til noen få som ikke behøver å lese de? Saken er at jeg har noen facebookvenner som er fryktlige nysjerrige på hva jeg skriver og hva jeg holder på med og da hadde vært greit at de ikke fått den info som jeg skriver. Det er greit å være venner med de for å følge med hva de holder på med, men det er enkelte som ikke behøver å se alt. Derfor spør jeg om dette. Skriv nøyaktig oppskrift...så følger jeg den etter pungt og prikke. Kansje at jeg får tatt knekken på enkelte som er så dritnysjerrige og som skal følge med på alt en gjør. Endret 8. januar 2012 av tonelise10
Snuskepuz1 Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Øverst til høyre står det navnet ditt, også "finn venner" og "hjem" og ved siden av der igjen er det en pil. Trykk på den, deretter personverninnstillinger. Også der det står "offentlig, venner, egendefinert" trykk på egendefinert og velg "venner kan se dette" UNNTATT "blablabla" Også trykker du lagre. Deretter scroller du litt ned og der står det "slik kobler du til". Så er det bare å lese deg frem til det :-) Ellers så er det bare å slette dem du ikke trenger å ha på facebook. Eller du føler snoker på deg :-) Eller blokkere / slette de. Da får de ikke sett deg i det hele tatt og du kan dra en kort i historie om at den er blitt slettet Lykke til. Endret 8. januar 2012 av Snuskepuz1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå