Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Broren min i Nord-Norge (jeg er i sør) passet ikke T-skjorta jeg kjøpte til han. Han har byttelapp, men Frati i Tromsø kunne ikke bytte den fordi de hadde ikke akkurat den modellen (Moods T-skjorte) med det spesifikke motivet inne.

Han vurderer nå å sende t-skjorta og lappen til meg slik at jeg kan bytte den her nede. Men hvor lenge kan man bruke byttelapp? Ut hele januar eller er det noen frist? Varierer dette fra butikk til butikk eller er det noen fast regel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å be om tilgodelapp? de kan jo brukes i alle Moods Of Norway butikker :) Mye billigere å sende nedover også ;) da kan han eventuelt vente til de får inn modellen også :) byttelappen går vel ut rimelig raskt?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen fast regel, fristene varierer. Men butikker pleier å være greie sånn når det bare er snakk om å bytte størrelse.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å be om tilgodelapp? de kan jo brukes i alle Moods Of Norway butikker :) Mye billigere å sende nedover også ;) da kan han eventuelt vente til de får inn modellen også :) byttelappen går vel ut rimelig raskt?

Han får ikke tilgodelapp om butikken ikke selger den modellen.

Hvis det ikke står noe på byttelappen, så ville jeg bare sjangset på at det gikk bra at du bytter den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...