AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #21 Skrevet 16. januar 2012 Sto bak et ungt par i kassakøen på Kiwi i dag.Hørte de diskuterte hvem skulle kjøpe kondomer,var tydelighvis flaut.Til slutt sa jenta:kjøper ikke du kondomer,blir det ikke noe på deg.Gutten la diskret ei pakke på disken rød i ansiktet mens jenta stakk ut. 4
altflyter Skrevet 16. januar 2012 #22 Skrevet 16. januar 2012 Jeg har ikke problemer med å kjøpe kondomer, men samboeren min er 24, og han har aldri kjøpt en pakke i hele sitt liv... han er LIVREDD
Flynn Skrevet 16. januar 2012 #23 Skrevet 16. januar 2012 Haha, er litt artig på jobb i kassa for tiden, for jeg jobber i en dagligvarebutikk som nettopp har fått vensafe-automater, sånn at man må si i kassen hva det er man skal ha, være seg barberblader, røyk eller kondomer. De fleste er uvant med sistnevnte før var det lett å bare slenge med en pakke kondomer på båndet, men nå må de faktisk bruke stemmen, og det er jo noen forskjellige typer å velge mellom også ) Har hatt noen morsomme situasjoner med sprutrøde flaue ungdommer og "cocky" ungkarer og gamlinger. Noen spør meg hvilken type jeg anbefaler med et lurt blunk med øyet Fikk til og med tilbud om å være med å teste kondomene av en kjekkas som skulle ha den ruglete typen, haha! Men de fleste ser vekk og er tydelig flaue over innkjøpet. Syns det bare er artig jeg
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #24 Skrevet 20. januar 2012 Kona mi blir kjempeflau hvis jeg kjøper kondomer når hun er med.Hun kjøper det aldri.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #25 Skrevet 29. januar 2012 Helt naturlig for meg å kjøpe kondomer.Er jente
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå