Gå til innhold

Kondomkjøp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sto bak et ungt par i kassakøen på Kiwi i dag.Hørte de diskuterte hvem skulle kjøpe kondomer,var tydelighvis flaut.Til slutt sa jenta:kjøper ikke du kondomer,blir det ikke noe på deg.Gutten la diskret ei pakke på disken rød i ansiktet mens jenta stakk ut.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke problemer med å kjøpe kondomer, men samboeren min er 24, og han har aldri kjøpt en pakke i hele sitt liv... han er LIVREDD :fnise:

Skrevet

Haha, er litt artig på jobb i kassa for tiden, for jeg jobber i en dagligvarebutikk som nettopp har fått vensafe-automater, sånn at man må si i kassen hva det er man skal ha, være seg barberblader, røyk eller kondomer. De fleste er uvant med sistnevnte :P før var det lett å bare slenge med en pakke kondomer på båndet, men nå må de faktisk bruke stemmen, og det er jo noen forskjellige typer å velge mellom også :)) Har hatt noen morsomme situasjoner med sprutrøde flaue ungdommer og "cocky" ungkarer og gamlinger. Noen spør meg hvilken type jeg anbefaler med et lurt blunk med øyet ;) Fikk til og med tilbud om å være med å teste kondomene av en kjekkas som skulle ha den ruglete typen, haha! Men de fleste ser vekk og er tydelig flaue over innkjøpet. Syns det bare er artig jeg :)

Skrevet

Kona mi blir kjempeflau hvis jeg kjøper kondomer når hun er med.Hun kjøper det aldri.

• 2 uker senere...
Skrevet

Helt naturlig for meg å kjøpe kondomer.Er jente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...