AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Jeg er stolt av å kjøpe og bruke kondomer når jeg har sex.Legger dem på disken med et stolt smil så alle ser at jeg tar ansvar.Skjønner ikke at det kan være flaut å kjøpe kondomer. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Bra det er noen som ikke er flaue over å kjøpe kondomer
Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Jeg er stolt av å kjøpe og bruke kondomer når jeg har sex.Legger dem på disken med et stolt smil så alle ser at jeg tar ansvar.Skjønner ikke at det kan være flaut å kjøpe kondomer. Jeg syns det er flaut, men kjøper fordet om jeg trenger. Vet det er helt idiotisk åvære flau over det. Bra du ikke er det.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Mannen blir veldig flau hvis jeg kjøper kondomer når han er med på butikken
Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Mannen blir veldig flau hvis jeg kjøper kondomer når han er med på butikken trenger du å bruke kondomer med ektemannen?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Vi bruker det som prevensjon.Tåler ikke p-piller 1
Ninnin86 Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 (endret) For de som synes det er flaut, finnes det en nettside som heter "gratiskondomer"! Her er det bare å registrere seg så får man tilsendt 20stk. Etter 14 dager kan du bestille 20 nye! Genialt Rett i posten, HELT gratis! hehe Endret 8. januar 2012 av Ninnin86
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #9 Skrevet 8. januar 2012 Kondomene fra gratiskondomer.no er så små
Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. januar 2012 #10 Skrevet 8. januar 2012 Vi bruker det som prevensjon.Tåler ikke p-piller høres kjipt ut å bruke det når man er i fast forhold da. Fins jo utallige typer prevensjon da. Ikke at jegprøver å disse kondomer, kondomer er en bra ting men..
Gjest snoopy_93 Skrevet 8. januar 2012 #12 Skrevet 8. januar 2012 Jeg synes kondomene fra gratiskomdomer.no er så tykke jeg.. Får liksom følelsen av at jeg puler på en mann som har strapon eller noe. Men nå har jeg fast partner og går på p-piller så bruker ikke kondomer ved mindre jeg har glemt en pille eller noe slikt. Kjøper som regel på butikken eller apoteket og synes heller ikke dette er flaut.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #14 Skrevet 11. januar 2012 Jeg synes også det er tøft å kjøpe kondomer
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #15 Skrevet 11. januar 2012 Gratiskondomer pleide å være en fin side, men for de av oss som har en pikk over gjennomsnittet er de ALT for små. Før kunne du sende epost så fikk du tilsendt kondomer i større størrelser eller allergifrie.
Gjest Skitten pique Skrevet 11. januar 2012 #16 Skrevet 11. januar 2012 For de som synes det er flaut, finnes det en nettside som heter "gratiskondomer"! Her er det bare å registrere seg så får man tilsendt 20stk. Etter 14 dager kan du bestille 20 nye! Genialt Rett i posten, HELT gratis! hehe Registrering er ikke påkrevd. Kondomene fra gratiskondomer.no er så små De er normale - men kan sprekke lett.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #17 Skrevet 11. januar 2012 gratiskondomer.no er pinlig utdatert. de snakker fremdeles om "designkonkurransen" som skal avholdes i høsten 2010. det er ett flott prosjekt men på ett eller annet tidspunkt har det blitt avsluttet og nå er det bare siden som står igjen, har og vert perioder der man ikke har kunnet bestille.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #18 Skrevet 11. januar 2012 Jeg har ikke stor pikk,men kondomene fra gratiskondomer.no er for trange for meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå