Gå til innhold

Kondomkjøp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stolt av å kjøpe og bruke kondomer når jeg har sex.Legger dem på disken med et stolt smil så alle ser at jeg tar ansvar.Skjønner ikke at det kan være flaut å kjøpe kondomer.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bra det er noen som ikke er flaue over å kjøpe kondomer

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg er stolt av å kjøpe og bruke kondomer når jeg har sex.Legger dem på disken med et stolt smil så alle ser at jeg tar ansvar.Skjønner ikke at det kan være flaut å kjøpe kondomer.

Jeg syns det er flaut, men kjøper fordet om jeg trenger. Vet det er helt idiotisk åvære flau over det. Bra du ikke er det.

AnonymBruker
Skrevet

Mannen blir veldig flau hvis jeg kjøper kondomer når han er med på butikken

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Mannen blir veldig flau hvis jeg kjøper kondomer når han er med på butikken

trenger du å bruke kondomer med ektemannen?

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker det som prevensjon.Tåler ikke p-piller

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tøft å kjøpe kondomer!

Skrevet (endret)

For de som synes det er flaut, finnes det en nettside som heter "gratiskondomer"! Her er det bare å registrere seg så får man tilsendt 20stk. Etter 14 dager kan du bestille 20 nye! Genialt ;) Rett i posten, HELT gratis! hehe

Endret av Ninnin86
AnonymBruker
Skrevet

Kondomene fra gratiskondomer.no er så små

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Vi bruker det som prevensjon.Tåler ikke p-piller

høres kjipt ut å bruke det når man er i fast forhold da. Fins jo utallige typer prevensjon da.

Ikke at jegprøver å disse kondomer, kondomer er en bra ting men..

AnonymBruker
Skrevet

Kondom fungerer helt fint for oss

• Liker 2
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg synes kondomene fra gratiskomdomer.no er så tykke jeg.. Får liksom følelsen av at jeg puler på en mann som har strapon eller noe.

Men nå har jeg fast partner og går på p-piller så bruker ikke kondomer ved mindre jeg har glemt en pille eller noe slikt. :) Kjøper som regel på butikken eller apoteket og synes heller ikke dette er flaut.

Skrevet

Kondomer kult

Skrevet

Jeg synes også det er tøft å kjøpe kondomer

Skrevet

Gratiskondomer pleide å være en fin side, men for de av oss som har en pikk over gjennomsnittet er de ALT for små. Før kunne du sende epost så fikk du tilsendt kondomer i større størrelser eller allergifrie.

Gjest Skitten pique
Skrevet

For de som synes det er flaut, finnes det en nettside som heter "gratiskondomer"! Her er det bare å registrere seg så får man tilsendt 20stk. Etter 14 dager kan du bestille 20 nye! Genialt ;) Rett i posten, HELT gratis! hehe

Registrering er ikke påkrevd.

Kondomene fra gratiskondomer.no er så små

De er normale - men kan sprekke lett.

Skrevet

gratiskondomer.no er pinlig utdatert. de snakker fremdeles om "designkonkurransen" som skal avholdes i høsten 2010. det er ett flott prosjekt men på ett eller annet tidspunkt har det blitt avsluttet og nå er det bare siden som står igjen, har og vert perioder der man ikke har kunnet bestille.

Skrevet

Jeg har ikke stor pikk,men kondomene fra gratiskondomer.no er for trange for meg

Skrevet

Helt enig i at de er for trange.

Skrevet

Kondomer er noe dritt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...