Gå til innhold

9 dager

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue

9 lange LANGE dager siden vi har hatt muligheten. Uutholdelig. Som en fisk i en ørken. BEHOV! strandet her på jomfrudommens øy helt til nok et døgn og enda et skal forbigå før skipet av nytelse hjelper meg opp.. opp i ekstase.

YESSS beibis jeg er jomfru i nød. hvordan skal jeg greie meg? Ps jeg liker ikke å ta på meg selv. ikke noe ekkelt mot de som gjør, men det er bare ikke min greie. Må tenke på annet en HAN. ikke noe annet blir fokusert på i kveld. NAMNAMNAMNAM. Å jeg tror det klikker for meg. en snart, SNART skal min stolthet reises igjen! Og det for fullt! Med hue gnura ned i ei pute og hele bakre del oppi været skal jeg gjenvinne min stolthet. Hjelpes. Min mangel på mitt åndenøde har gjort meg gal. Jeg skriver poetisk. Må ha ... TRENGER... Vil ha... NÅ! FYSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fuglehue

Nei jei FÅR mensen jei ær på siste pilla i morra, og jeg har bare vært vekk fra han i puleferien og nå skal jeg hjem i dag og så får jei mensen snart, det er håpløst :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fuglehue

Å det var en fin julehilsen :) ja han sa jo på telefon i går "..også kan vi leie film OG KOSE OSS" det tar jeg som en slik ting, hvis ikke får han versågod ... nei sånn var det ikke... hvis ikke så skal jeg trygle han... nei ikke sånn heller. hvis ikke, så har vi sex! HUHU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...