Gjest Fuglehue Skrevet 26. desember 2003 #1 Del Skrevet 26. desember 2003 9 lange LANGE dager siden vi har hatt muligheten. Uutholdelig. Som en fisk i en ørken. BEHOV! strandet her på jomfrudommens øy helt til nok et døgn og enda et skal forbigå før skipet av nytelse hjelper meg opp.. opp i ekstase. YESSS beibis jeg er jomfru i nød. hvordan skal jeg greie meg? Ps jeg liker ikke å ta på meg selv. ikke noe ekkelt mot de som gjør, men det er bare ikke min greie. Må tenke på annet en HAN. ikke noe annet blir fokusert på i kveld. NAMNAMNAMNAM. Å jeg tror det klikker for meg. en snart, SNART skal min stolthet reises igjen! Og det for fullt! Med hue gnura ned i ei pute og hele bakre del oppi været skal jeg gjenvinne min stolthet. Hjelpes. Min mangel på mitt åndenøde har gjort meg gal. Jeg skriver poetisk. Må ha ... TRENGER... Vil ha... NÅ! FYSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. desember 2003 #2 Del Skrevet 28. desember 2003 åkkay..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2003 #3 Del Skrevet 28. desember 2003 ..her burde noen ile til og hjelpe....før det tørner helt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 28. desember 2003 #4 Del Skrevet 28. desember 2003 Har mannen vert vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 28. desember 2003 #5 Del Skrevet 28. desember 2003 oga boga har mensen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 28. desember 2003 #6 Del Skrevet 28. desember 2003 Nei jei FÅR mensen jei ær på siste pilla i morra, og jeg har bare vært vekk fra han i puleferien og nå skal jeg hjem i dag og så får jei mensen snart, det er håpløst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 28. desember 2003 #7 Del Skrevet 28. desember 2003 Du får sette i gang med en gang du er innafor døra - og krysse fingrene for at mensen er et kort kapittel! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 28. desember 2003 #8 Del Skrevet 28. desember 2003 Å det var en fin julehilsen ja han sa jo på telefon i går "..også kan vi leie film OG KOSE OSS" det tar jeg som en slik ting, hvis ikke får han versågod ... nei sånn var det ikke... hvis ikke så skal jeg trygle han... nei ikke sånn heller. hvis ikke, så har vi sex! HUHU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 28. desember 2003 #9 Del Skrevet 28. desember 2003 OgaBoga - jeg skulle ønske jeg var 18 igjen....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 28. desember 2003 #10 Del Skrevet 28. desember 2003 oga boga har mensen :D Mensen i 9 dager :o håper du ikke går på p-piller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 14. januar 2004 #11 Del Skrevet 14. januar 2004 Kan ikke annet enn å trekke på smile båndet da... Vi har alle våre frustrasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå