miss summer Skrevet 8. januar 2012 #1 Del Skrevet 8. januar 2012 Hei. Er det noen som vet om noen forhandlere i oslo som fører Lilly brudekjoler?? jeg synted de er så fine men finner ingen som har de annet enn Abelone i lillestrøm.. og det er litt langt dit uten bil.. finnes de kjolene noe sted i Oslo?? jeg har booket time på diin brud og på kristins brudesalong førstkommende lørdag.. men vil gjerne se om jeg får en prøvetime på fredag et sted de har Lillykoler. hjelp!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 8. januar 2012 #2 Del Skrevet 8. januar 2012 12 min med tog gjennom romerikstunellen, så ikke veldig langt uten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summer Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 8. januar 2012 men abelone har ikke åpent på fredager heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 8. januar 2012 #4 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg bestilte min fra Lilly direkte, men fikk jo ikke prøvd først da... De har en god retur policy, og var veldig service innstilte, og size guiden deres er helt nøyaktig Måtte betale litt moms og toll når den kom da, men da var jo den Danske momsen tatt bort først så betalte jo mindre for den ved bestilling, men det gikk vel opp i opp med toll og moms.... Men kjolen og kvaliteten er fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summer Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 8. januar 2012 JEg har sett påkoleksjonen til Lilly og liker mange av kjolene, men tørr ikke kjøpe noe før jeg har prøvd. jeg har ikke noe typisk a4 kropp.. høy og tynn, og det skal nok litt til at kjolene passer perkekt over brystet også.. så tørr ikke kjøpe uten å prøve. men liker stilen på Lilly kjolene. men men. de har vel noe fint i de butikkene jeg skal innom også ;)og uansett, den perfekte kjolen har jeg jo ikke sett enda, så har ikke helt hengt meg opp i Lilly.. ikke helt.. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 8. januar 2012 #6 Del Skrevet 8. januar 2012 På hjemmesiden til Lily fant jeg denne oversikten over forhandlere Jeg var forøvrig helt forelsket i en Lilykjole før jeg skulle gifte meg, men ble skuffet når jeg prøvde de på. Stoffet virket stivt og "billig"...men, det kan jo ha vært den kjolen bare Lykke til med prøving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistymya Skrevet 8. januar 2012 #7 Del Skrevet 8. januar 2012 Kreativt bryllup på egertorget har Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistymya Skrevet 8. januar 2012 #8 Del Skrevet 8. januar 2012 Kreativt bryllup på egertorget har Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 8. januar 2012 #9 Del Skrevet 8. januar 2012 På hjemmesiden til Lily fant jeg denne oversikten over forhandlere Jeg var forøvrig helt forelsket i en Lilykjole før jeg skulle gifte meg, men ble skuffet når jeg prøvde de på. Stoffet virket stivt og "billig"...men, det kan jo ha vært den kjolen bare Lykke til med prøving! Er sikkert litt forskjell fra kjole til kjole, min er ikke sånn at den føles stiv og billig i stoffet... ( Ps: utrolig stilig brukernavn og bildet - yndlingsplata mi jo ) Lykke til med prøvingen TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå