AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Nå har det seg slik at jeg er blitt fortalt at jeg er veldig flørtet av meg som person (ikke at jeg klarer å se det selv) Uansett jeg har holdt på med en gutt i ca 6 måneder nå, og de siste 2 månedene har det jo blitt litt mer seriøst.... Problemet mitt er at jeg har kanskje ubevisst flørtet litt med andre gutter på nett, facebook osv. helt uskyldig, fordi han har sagt han ikke er klar for noe forhold, og fordi han lå med en annen jente i løpet av disse 6 mnd. MEN nå i helgen fikk han med seg at jeg drev å flørtet med andre på meldinger og internett, og ble litt småirritert. Jeg kan forstå at han ikke liker det, men når han ikke vil innlede ett forhold til meg, men bare holde på, så kan han vel ikke forvente at jeg ikke skal kunne flørte med andre? Men alt han sier og gjør for tiden virker som om han vil være sammen med meg, men han sier det ikke... Så hva skal jeg gjøre?! Jeg liker virkelig denne gutten, og vil være sammen med han, og kanskje han bare trenger litt tid. Han sier jo at han det best sammen med meg, og jeg er den beste for han, og at han aldri vil finne noen bedre. Skal jeg kutte ut de andre, og gi han litt tid og se om det blir noe. Eller skal jeg kutte han ut, og bare forbli venner med han?! (for vi er gode venner, han er blitt nærmest min bestevenn føler jeg)
CoffeeCup Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Hvis det ikke er bestemt at det er dere to og han holder på med andre jenter, så er det absolutt ingen grunn til å ha dårlig samvittighet for at du flørter. Det høres ut som om dere trenger en prat. Enten så må begge være trofaste og dere velger hverandre eller så er det nok best å bare være venner. Men guttevenner kan du jo ha uansett, så lenge du ikke flørter med de 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Hvis det ikke er bestemt at det er dere to og han holder på med andre jenter, så er det absolutt ingen grunn til å ha dårlig samvittighet for at du flørter. Det høres ut som om dere trenger en prat. Enten så må begge være trofaste og dere velger hverandre eller så er det nok best å bare være venner. Men guttevenner kan du jo ha uansett, så lenge du ikke flørter med de Han har jo gitt opp andre jenter fordi jeg har sagt at jeg ikke vil at han skal være med andre jenter, så da er det jo selvsagt sikkert ikke rett av meg å då flørte med andre gutter, selv om det er uskyldig, men uansett hvor mye vi prater om ting, så blir det aldri en seriøs samtale, for han klarer ikke prate seriøst. Men jeg får vel legge flørte siden min på hylla, og se hva som skjer mellom meg og han, siden det er han jeg vil ha
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Nå har det seg slik at jeg er blitt fortalt at jeg er veldig flørtet av meg som person (ikke at jeg klarer å se det selv) Uansett jeg har holdt på med en gutt i ca 6 måneder nå, og de siste 2 månedene har det jo blitt litt mer seriøst.... Problemet mitt er at jeg har kanskje ubevisst flørtet litt med andre gutter på nett, facebook osv. helt uskyldig, fordi han har sagt han ikke er klar for noe forhold, og fordi han lå med en annen jente i løpet av disse 6 mnd. Hmmmmm - så han hadde sex med ei annen jente i løpet av disse 6 måndene som dere har holdt på? Du sier jo at det er blitt mer seriøst de siste 2 mnd, men likevel...?
CoffeeCup Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Han har jo gitt opp andre jenter fordi jeg har sagt at jeg ikke vil at han skal være med andre jenter, så da er det jo selvsagt sikkert ikke rett av meg å då flørte med andre gutter, selv om det er uskyldig, men uansett hvor mye vi prater om ting, så blir det aldri en seriøs samtale, for han klarer ikke prate seriøst. Men jeg får vel legge flørte siden min på hylla, og se hva som skjer mellom meg og han, siden det er han jeg vil ha Kanskje han ikke klarer å prate seriøst fordi du fortsatt flørter med andre? Nå høres det jo egentlig ut som om han er mer seriøs enn deg, siden han har gitt opp andre jenter. Hvis du virkelig er interessert er det nok lurt å legge flørten på hylla og se om det blir andre boller da
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Kanskje han ikke klarer å prate seriøst fordi du fortsatt flørter med andre? Nå høres det jo egentlig ut som om han er mer seriøs enn deg, siden han har gitt opp andre jenter. Hvis du virkelig er interessert er det nok lurt å legge flørten på hylla og se om det blir andre boller da hehe ja ser nå at det var jeg som virket mest useriøs, selv om det ikke er sant... Men ja, tror jeg skal nevne det for han, og si at jeg vil satse på han, og han kan få så lang tid han trenger, og at jeg skal slutte å flørte og skrive med andre. Siden han gjør det samme, eller hvertfall sier han at han gjør det. Men vanskelig å stole på han når han har gått på en smell tidligere. men håper det ordner seg
Steinar40 Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 Så hva skal jeg gjøre?! Slutt å flørte. Og krev at han skal holde seg unna andre jenter. Enkelt og greit. 1
veslemøy Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Oj, det TS skriver er som å lese om mitt liv for tiden!!! Nesten litt skummelt... *følger spent med videre på tråden*
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #9 Skrevet 8. januar 2012 Oj, det TS skriver er som å lese om mitt liv for tiden!!! Nesten litt skummelt... *følger spent med videre på tråden* Kan jeg spørre hvordan du takler det? og hvordan din situasjon er? og hvor gammel er dere (Er greit å vite i forhold til råd som blir gitt og man kan gi )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå