Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, hva synes dere om disse?

http://www.brandos.no/sixtyseven/ursa-12152-sprinter-negro/a21866

Trenger et par enkle hverdagsskoletter, som også funker til fest. Må være svarte og ikke for høye, og helt enkle! Men ble usikker på disse.. Har lett i byen her jeg bor, men alle er superhøye. Trenger noen litt lave, men ikke for lave liksom. Mao - tar gjerne imot tips hvis noen vet om andre type sko ala disse :)

Men over til poenget, hva synes du om disse? Er de "in" bare denne sesongen? VIlle du kjøpt? Hvorfor/hvorfor ikke? :)

Skrevet

Jeg leste at du trengte et par enkle hverdagskoteletter :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt de, synes de var kjedelige, og den strikken/tøystykket midt på gjorde at skoen ble... ikke fin! :)

Men smaken er jo som baken - delt i to.. Så om du liker de, så go for it! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De var veldig hverdagslige - og kjedelige. Ikke hot.

Skrevet

Helt greie til hverdagsbruk. Dessverre kan jeg ikke hjelpe til med hvor du kan kjøpe lignende.

Skrevet

Jeg synes strikken gjorde de litt kjedelige og kanskje til og med litt "tantete", jeg personlig ville ikke ha kjøpt de.

Skrevet

Jeg syns de var kjempefine! Har med glidlås bak i stedet for strikk, men kunne tenkt meg den typen også :fnise:

Skrevet

De fra Nilssons er jo kopi av Acne pistols.

Fine de altså.

Likte de andre også jeg. Enkle basis-støvletter

• 2 uker senere...
Skrevet

Som overskriften sier, hva synes dere om disse?

http://www.brandos.no/sixtyseven/ursa-12152-sprinter-negro/a21866

Trenger et par enkle hverdagsskoletter, som også funker til fest. Må være svarte og ikke for høye, og helt enkle! Men ble usikker på disse.. Har lett i byen her jeg bor, men alle er superhøye. Trenger noen litt lave, men ikke for lave liksom. Mao - tar gjerne imot tips hvis noen vet om andre type sko ala disse :)

Men over til poenget, hva synes du om disse? Er de "in" bare denne sesongen? VIlle du kjøpt? Hvorfor/hvorfor ikke? :)

I fare for å virke frekk... Not.

I mine øyne gjorde formen og strikken i siden skoene ganske "tantete", og noe jeg forestiller meg for en eldre aldersgruppe. Nå vet jo ikke jeg hvor gammel du er, men jeg, som er 22, kunne ikke sett dem for meg på noen i min aldersgruppe.

Men smaken er som baken, det er jo ikke skoene som gjør hele antrekket og jeg er sikker på at om du har bare det minste mer stilsans enn meg så klarer du å få skoene til å funke bra. Det viktigste er jo at du liker dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...