blomster Skrevet 8. januar 2012 #1 Del Skrevet 8. januar 2012 Hei Vi er to voksne med to gutter på 9 og 13 år. Begge elsker å bade. Nå har vi altså tenkt til å ta en tur til Syden i sommer. Det er nesten umulig å bestemme seg for hvor vi skal dra, så kanskje noen har noen gode tips ? Noen ønsker : Det må ikke være hete. Ikke for mye støy. Nærhet til strand. Gjerne en koselig by i nærheten. Høye krav, men kanskje det finnes et sted for oss... Har dere også noen gode hotellanbefalinger så er det topp ! På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. januar 2012 #2 Del Skrevet 8. januar 2012 Lykke til med å finne et sted hvor det ikke er hete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #3 Del Skrevet 8. januar 2012 Dere vil til syden, men vil ikke ha det varmt..? Hva med å heller reise et sted i Europa der det er varmere enn i Norge, men ikke sydenvarme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomster Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 8. januar 2012 Jo takk, med det finnes vel steder det er varmere enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #5 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva er galt med danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #6 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva mener du med hete, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomster Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg ønsker seriøse svar på det første innlegget mitt. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #8 Del Skrevet 8. januar 2012 Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 8. januar 2012 #9 Del Skrevet 8. januar 2012 Her brukte vi å feriere som barn http://www.skelleftea.se/byskehavsbad/ Det er greie sommertemperaturer og vannet er faktisk deilig varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #10 Del Skrevet 8. januar 2012 Så lenge du velger kyst, og det har du vel tenkt, synes jeg ikke at det blir virkelig hett noe sted i Europa. Varmest er det i begynnelsen av august de aller fleste steder. I byer er det gjerne hett. Ved kysten langt mer luftig. Og dersom man tenker å bruke det meste av tiden til å bade, er det vel bare deilig at det er skikkelig varmt. Dersom dere derimot planlegger utflukter som ikke involverer vann, er vel temperatur mer relevant. Jeg har vært i Berlin på sommeren, og nærmest dødd av varme. Har vært på sørspissen av Italia, på badeferie, og det var bare deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #11 Del Skrevet 8. januar 2012 Så lenge du velger kyst, og det har du vel tenkt, synes jeg ikke at det blir virkelig hett noe sted i Europa. Varmest er det i begynnelsen av august de aller fleste steder. I byer er det gjerne hett. Ved kysten langt mer luftig. Og dersom man tenker å bruke det meste av tiden til å bade, er det vel bare deilig at det er skikkelig varmt. Dersom dere derimot planlegger utflukter som ikke involverer vann, er vel temperatur mer relevant. Jeg har vært i Berlin på sommeren, og nærmest dødd av varme. Har vært på sørspissen av Italia, på badeferie, og det var bare deilig. Det blir da fort 40 grader i middelhavslandene i juli og august - også ved kysten. Og det er hett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 8. januar 2012 #12 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) I Torremollinos i Spania er det jo ikke så varmt? Jeg var der i 1 måned i fjor og 1 måned året før. Var sånn ca 30 grader jamt hver dag. En kveld var det hele 40 grader, men det var sånn dis som gjorde det mye kaldere. Liker dere ikke varme, må dere velge noe lengre nord. I Norge synes jeg Åsgårdstrand er utrolig fint, og passe varmt, med varmt vann. Ellers synes jeg Danmark er fint og Lykke til med å finne feriested ihvertfall. Endret 8. januar 2012 av henriett3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #13 Del Skrevet 8. januar 2012 Østersjøkysten - Polen eller Tyskland. Det blåser mye mindre der enn i Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. januar 2012 #14 Del Skrevet 8. januar 2012 Pärnu i Estland er en delilig liten ferieby med flotte sandstrender: http://www.parnu.ee/lang/eng/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå