ini Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Hvor mange par treningssko har du, og hvilken bruk har du de til? Har inntrykk av at veldig mange bruker de samme skoene uansett hva slags trening de driver med, men med tanke på forskjellig belastning er vel ikke det helt bra i lengden? ...eller?
Gjest henriett3 Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Har 4 par treningssko. 2 par joggesko. 1 par terrengjoggesko 1 par løpesko (pigger under) (og 1 par fjellsko forsåvidt) Endret 8. januar 2012 av henriett3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Ett par, og det er joggesko. Bruker de kun når jeg jogger. Når jeg trener styrke (som er det eneste jeg trener når det er for glatt og kaldt til å jogge) gjør jeg det barbeint (trener hjemme).
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Akkurat nå har jeg bare ett par. Men skal kjøpe meg flere : 1 par til styrke 1 par til gåtur 1 par til løping ute 1 par til saltrening
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 1 par joggesko til innebruk 1 par joggesko til utebruk 1 par hiking-sko 2 par fjellstøvler
Gjest Blondie65 Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 2 par joggesko 1 par tursko JoggesJoggesko par 1 brukes ute på flat mark (ikke terreng). Joggesko par 2 ble kjøpt for å bruke kun inne på treningssenter. Turskoene blir brukt på turer i terreng og svært mye ellers også da de er vanvittig gode å gå i (lette, varme, stødige etc).
Moscato Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 - joggesko til jogging utendørs på grus og fjellturer på tørt og fint føre. - litt eldre joggesko som egentlig er byttet ut med paret over, men som jeg fremdeles bruker til fjellturer på litt sleipere dager når det er gjørmete her og der, men for varmt for ordentlige fjellsko. - ordentlige fjellsko til fjellturer på vinterstid, tidlig vår og sen høst. - tre par fotballsko. Ett til gress/kunstgress, ett til grus og ett i reserve. - innesko, hovedsaklig til halltrening (squash, innefotball) og ellipse/sykkel. Bruker også disse under styrketrening. - klatresko, til fjellklatring, hallklatring og buldring.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Et par spinningsko og et par aerobicssko.
cardigan Skrevet 8. januar 2012 #9 Skrevet 8. januar 2012 Joggesko til utebruk Aerobic sko Spinningsko Goretex joggesko/tursko
antibac Skrevet 8. januar 2012 #10 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Et par joggesko til utebruk To til bruk inne Et par sykkelsko som jeg bruker på spinning Nå trener jeg mest spinning da, og noe styrketrening. Bruker vanlige joggesko til styrketrening, men har lyst på noen flate sko heller. Har lyst på noen sko til saltrening (step, dansing, osv.). Skal også begynne å jogge igjen snart, det er joggeskoene mine ypperlige til! Har også et par joggesko fra Nike som jeg ikke bruker, syns ikke den demper like bra som de andre joggeskoene mine, i tillegg er den bittelitt for liten. Endret 8. januar 2012 av antibac
Gjest Surrehodet Skrevet 8. januar 2012 #11 Skrevet 8. januar 2012 3 par joggesko som jeg bruker til asfalt. 2 par walking sko til grus/tereng 3 par fjellsko 2 par joggesko som jeg bruker når fargen på de andre ikke passer.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #12 Skrevet 8. januar 2012 2 par joggesko, ett for innebruk og ett for utendørs. Disse løper jeg i, eller går rundt og løfter vekter i. Føler ikke noe behov for mer. Den tid da jeg holdt på med aerobic hadde jeg egne sko for det.
Gjest just words Skrevet 8. januar 2012 #13 Skrevet 8. januar 2012 Jeg har 4. Et par joggesko, som jeg bruker i skog og mark. Et par joggesko som jeg kan bruke på asfalt, selv om jeg ikke kan fordra det men da stopper ikke sko tøyet mitt vertfall. Et par gode vår/sommer/høst fjellsko, goretex og et par haiking sko med pigger, også goretex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå