Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Pialill, ordet er ditt Og Bandits 1
Pialill Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Pialill, ordet er ditt Og Bandits Ah! En helt tråd BARE til oss? litt av en trekant dette her! 1
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Ah! En helt tråd BARE til oss? litt av en trekant dette her! Trekant? Jeg heiv Bandit på dør etter de håpløse jukkebevegelsene hans mot hodeenden av senga, så nå bedriver jeg munn mot munn på deg for å få liv i deg igjen
Pialill Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Trekant? Jeg heiv Bandit på dør etter de håpløse jukkebevegelsene hans mot hodeenden av senga, så nå bedriver jeg munn mot munn på deg for å få liv i deg igjen ah! så kjekt med en mann som passer på meg! men hvem skal telle noe da? 1
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 ah! så kjekt med en mann som passer på meg! men hvem skal telle noe da? Skritteller?
Pialill Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 hvorfor har vi ikke tenkt på deg før???? Genius! 1
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 hvorfor har vi ikke tenkt på deg før???? Genius! Glimter til en sjelden gang Men nå må noen røske Bandit vekk fra sukker.no snart 1
Pialill Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Glimter til en sjelden gang Men nå må noen røske Bandit vekk fra sukker.no snart er det der han gjemmer seg? minner meg på at jeg ikke har sjekket profilen min på en god stund 1
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #10 Skrevet 8. januar 2012 er det der han gjemmer seg? minner meg på at jeg ikke har sjekket profilen min på en god stund Enten der, eller så står han på huet ned i den blodtrimmede (?) Ford Fiestaen sin i et desperat forsøk på å få til noe som kan minne om godlyden av en TransAm for et utrent øre 1
Pialill Skrevet 8. januar 2012 #11 Skrevet 8. januar 2012 C-C-C-Combo breaker! :gjeiper: nemmen! Har du planer om å prøve å overta plassen til Bandit eller? Du kan få gjøre et forsøk, men opptakskravene er temmelig høye 1
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #12 Skrevet 8. januar 2012 ..opptakskravene er temmelig høye Dvs pikken målt i oppreist posisjon mens innehaveren ligger på ryggen? 1
Pialill Skrevet 8. januar 2012 #13 Skrevet 8. januar 2012 Dvs pikken målt i oppreist posisjon mens innehaveren ligger på ryggen? ja! Vi vet jo alle at jeg er en jævel med målebåndet 1
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #15 Skrevet 8. januar 2012 ja! Vi vet jo alle at jeg er en jævel med målebåndet Målebånd er oppskrytt Jeg tar bare bilde av den ved siden av en fyrstikkeske, da ser alt digert ut 1
Gjest SemperFi Skrevet 8. januar 2012 #16 Skrevet 8. januar 2012 ja! Vi vet jo alle at jeg er en jævel med målebåndet Jeg, uhm ... Måles i målestokk.
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #18 Skrevet 8. januar 2012 Hvor er bildet ditt da bustenskjold? Vel... I dette tilfellet så fyrstikkesken overdimensjonert ut... 1
Pialill Skrevet 8. januar 2012 #20 Skrevet 8. januar 2012 Jeg vant. Haha :D Du har jo ikke beskrevet bildet ditt en gang venter i spenning her! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå