Lutetium 71 Skrevet 9. januar 2012 #26 Skrevet 9. januar 2012 Plasmaskjærer! Hva med jording? (Glass) Formen blir garantert ren for bakterier og fastbrent fett ihvertfall..
Gjest Best Skrevet 9. januar 2012 #28 Skrevet 9. januar 2012 Når det gjelder Kaustisk soda så er reglen fra skolen grei å huske: Syre i vann går an, vann i syre blir et uhyre! Ergo alltid vann først så heller du i Kaustisk Soda. Ville ikke brukt det med barn i hus.
Gjest SemperFi Skrevet 9. januar 2012 #30 Skrevet 9. januar 2012 Herrens, noen kvinner er ikke gode. Eddik for faen, eddik, know what it is?
Gjest EryMax Skrevet 9. januar 2012 #31 Skrevet 9. januar 2012 TS vil ikke ta rådene våre, å kjøper seg heller en ny form
Gjest Survival Skrevet 9. januar 2012 #32 Skrevet 9. januar 2012 TS vil ikke ta rådene våre, å kjøper seg heller en ny form Hun følger mitt råd, med andre ord Smart.
Fresi Skrevet 9. januar 2012 #33 Skrevet 9. januar 2012 Oppvaskmaskintablett i varmt vann over natten. Som foreslått over et par-tre ganger.
Gjest EryMax Skrevet 9. januar 2012 #34 Skrevet 9. januar 2012 Man trenger ikke kjøpe ny form, det er totalt unødvendig.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #35 Skrevet 9. januar 2012 Man trenger ikke kjøpe ny form, det er totalt unødvendig. Skal man heller holder på i dagesvis å slåss med forma og bruke all slags kjemikalier og skrubbe og la den ligge i bløt i både det ene og det andre over natta i stedet for å innse at det er på tide å kjøpe ny form? Hvor mye tid og energi skal men legge i en ildfast form, egentlig?
Gjest SemperFi Skrevet 9. januar 2012 #36 Skrevet 9. januar 2012 Hun følger mitt råd, med andre ord Smart. Om hun følger ditt tips, smart? Nå har jeg lest det også :skratte:
Gjest SemperFi Skrevet 9. januar 2012 #37 Skrevet 9. januar 2012 (endret) Boingflop! Endret 9. januar 2012 av SemperFi
Gjest Survival Skrevet 9. januar 2012 #38 Skrevet 9. januar 2012 Skal man heller holder på i dagesvis å slåss med forma og bruke all slags kjemikalier og skrubbe og la den ligge i bløt i både det ene og det andre over natta i stedet for å innse at det er på tide å kjøpe ny form? Hvor mye tid og energi skal men legge i en ildfast form, egentlig? My point exactly! Når folk begynner å nevne kaustisk soda, plasmaskjærer, eddik og jording for å få forma ren, da tenker jeg at de engasjerer seg for mye i ei ildfast form eller bare har lite å gjøre ellers.
Gjest EryMax Skrevet 9. januar 2012 #39 Skrevet 9. januar 2012 Oppvaskmaskinpulver hadde hun ikke prøvd, å det hjelper til og med på skikkelig fastbrent melk. Det som å bløyte ting i Sun ikke tar, da kan man kjøpe ny form. Skal man kjøpe nytt hver gang man er uheldig å svir noe da?
Gjest Survival Skrevet 9. januar 2012 #40 Skrevet 9. januar 2012 Om hun følger ditt tips, smart? Nå har jeg lest det også :skratte:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå