AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Jeg må ned 2-3 kg på to uker for å komme inn i en kjole. Derfor trenger jeg tips til en radikal slankekur, det er ikke så viktig at den er sunn eller at vekttapet blir varig, jeg skal bare inn i den kjolen for en dag Forslag til en kostholdsplan noen?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Kutt salt og sukker, det binder vann i kroppen.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Kjøp Cambridgekuren og ta 3-4 shaker for dagen. Hardt som faen, men det funker. Du kan spise litt gulerøtter, kalrot og eple i tillegg om det blir for hardt. Definitivt den hardeste kuren, men også den meste effektive av alle slike "supppe/shake-kurer".
Sissa Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Nutrilett i to uker. Da kommer du inn i kjolen
Zakuro Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Jeg må ned 2-3 kg på to uker for å komme inn i en kjole. Derfor trenger jeg tips til en radikal slankekur, det er ikke så viktig at den er sunn eller at vekttapet blir varig, jeg skal bare inn i den kjolen for en dag Forslag til en kostholdsplan noen? Mener jeg så en sånn suppe-kur på kk eller klikk der man kunne gå ned to kilo i uka eller noe, men den var kun for bruk i "kriser."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå