Gå til innhold

Trenger tips til øyebryn-skygge (ikke penn)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har tidligere brukt den øyebrynsskyggen fra H&M, som utrolig nok har vært kjempebra! Men nå finner jeg den ingen plass lenger, og det ser ut som de har sluttet å selge den. Det ser ut som helt vanlig øyeskygge i to forskjellige brunfarger.

Har litt hårløse flekker i bryna, så trenger bare noe til å fylle forskigtig inn og gjøre de litt fyldigere. Øyebrynspenn blir altfor markert, så må ha skygge.

Noen som har noen tips til andre merker som har noe lignende? Gjerne noe som er bra for hud/hår. Mistet en del hår på bryna og er ganske plaget med dårlig hud.

Setter kjempestor pris på alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker den fra Make up store og er veldig fornøyd med den :) Den koster endel mer enn hm sin, men holder i evigheter.

Endret av pandabear
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bare vanlige, matte øyenskygger for å fylle ut øyenbrynene. Jeg syns MAC har mange fine til dette formålet, f.eks. "omega" som jeg bruker nå.

• Liker 1
Skrevet

GloMinerals har øyenbrynsskygger som kommer i forskjellige nyanser etter hva som passer deg.

Ta en titt her. :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Tusen takk for svar!

Bare bra at det er litt dyrere og bedre merker. Unngår å kjøpe sminke og produkter på H&M og lignende, men akkurat den var så bra.

Skrevet

Smashbox Brow Tech er den beste øyebrynsskyggen jeg har prøvd, og jeg har prøvd mange!

Skrevet

Jeg bruker den fra Make up store og er veldig fornøyd med den :) Den koster endel mer enn hm sin, men holder i evigheter.

Enig! Denne er super.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bare vanlige, matte øyenskygger for å fylle ut øyenbrynene. Jeg syns MAC har mange fine til dette formålet, f.eks. "omega" som jeg bruker nå.

Det gjør jeg også! Jeg har aldri gjort noe annet.

Er det noen som vet om det er en praktisk forskjell mellom en øyeskygge og en øyebrynskygge? Som for eksempel ulik pigmentering? Annen "konsistens"? Dere som har prøvd begge deler: Syns dere det er noen reell forskjell?

Dumt spørsmål, kanskje. :sjenert:

Skrevet

Det gjør jeg også! Jeg har aldri gjort noe annet.

Er det noen som vet om det er en praktisk forskjell mellom en øyeskygge og en øyebrynskygge? Som for eksempel ulik pigmentering? Annen "konsistens"? Dere som har prøvd begge deler: Syns dere det er noen reell forskjell?

Dumt spørsmål, kanskje. :sjenert:

Det er nok ingen stor forskjell. Vi makeupartister bruker som regel det vi har tilgjengelig og da blir det som regel øyeskygge som vi blander til riktig farge.

AnonymBruker
Skrevet

Ah har problemer med det der jeg også. Går det ann å gå på et parfymeri, esthetique, kicks, glasmagasinet osv å spørre om de kan sminke på deg alternativer til dekning av øyenbryn for å vise? Evt hva som passer osv. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...