Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen!

En god kompis av meg var litt "uheldig" og fikk gavekort her og der istedenfor penger til jul. Vanligvis er det jo veldig hyggelig å få gavekort, men han holder på med lappen og trenger jo penger til dette. Så noen jeg kjenner har tilbudt seg å kjøpe gavekortene av han. Men navnet hans står skrevet på selve gavekortet, er dette noe problem egentlig?? Kan ikke tenke meg at det er det men..

Fint om noen her inne vet :)

Videoannonse
Annonse
Gjest henriett3
Skrevet

Hei alle sammen!

En god kompis av meg var litt "uheldig" og fikk gavekort her og der istedenfor penger til jul. Vanligvis er det jo veldig hyggelig å få gavekort, men han holder på med lappen og trenger jo penger til dette. Så noen jeg kjenner har tilbudt seg å kjøpe gavekortene av han. Men navnet hans står skrevet på selve gavekortet, er dette noe problem egentlig?? Kan ikke tenke meg at det er det men..

Fint om noen her inne vet :)

Har selv jobbet i butikk og tatt i mot gavekort. Jeg ser ikke engang på hvilket navn det står. Ikke hadde jeg brydd meg heller om det stod et kvinnenavn og at det var en mann som skulle betale med det :)

Gjest Bobler
Skrevet

Tviler jeg meget sterkt på.

At navnet står på betyr jo kun at det er spesial-laget f.eks jeg fikk et gavekort til jul med et bilde av hytten på.

Skrevet

Som regel ikke noe problem!:) Eneste jeg har vært borti er et brudepar som ble frastjålet x antall gavekort. Dermed ble det sendt ut mail til alle butikkene i kjeden, og alle gavekort med "til Laila og Bjarne"(oppfunnet navn), ble stanset og kontrollert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...