hulaboer Skrevet 13. januar 2012 #21 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg har vært i kontakt med et medium, og det er helt umulig at hun kunne vite det hun fortalte uten at noen på den andre siden fortalte det til henne. Det er ikke mulig at hun klarte å gjette seg til de tingene. http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias Slike bløffmakere har mange teknikker de bruker. Og mennesker som har tapt noen de er glad i, er ofte desperate etter å tro at de faktisk er der. Derfor ignorerer de (du) alle gangene "mediet" bommer, noe som er mesteparten av tiden. Dette har de faktisk undersøkt. Selv om omtrent alt "mediet" sier er feil, husker offeret bare det som hørtes riktig ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #22 Del Skrevet 13. januar 2012 Vi kan ringa ett samtal tll ändå bort till Kina och höra den andras röst klart och tydligt utan någon lång sladd emellan och vi kan skicka ord på internet utan sladd så att hela världen ser det. Vi kan ta ett kort på oss och se det klart och tydligt och filma oss.. Men trots detta så säger du att "VI" dör? Du tror alltså inte att "tankar" kan skapas med hjälp av kraft/energi? Tanker? Hva i huleste har telefoni og internett med tanker å gjøre, i så måte? Du virker veldig lite opplyst, noe som er typisk for de som tror på det overnaturlige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #23 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg er en helt vanlig "dødelig". Har aldri sett på meg selv som en som er klarsynt, har spesielle evner o.l., men tror på ånder, reinkarnasjon og "den andre siden". En dag kom en venninne og fortalte at hun er klarsynt, og hun har fått et oppdrag fra andre siden. Hun skal gi et budskap til meg fra en avdød nær slektning. Jeg hadde sørget lenge over denne slektningen. Det jeg fikk oppleve er helt fantastisk. Jeg har fått beskjeder, gjennom ord (setninger) og bilder, både fra min slektning, fra englene og mine hjelpere. Jeg har følt min slektning fysisk på kroppen. Jeg har sett kommunikasjon fra andre siden til mine kjæledyr. Jeg har også sett "skyggen" av min slektning nå siste tiden. Jeg har fått beskjed om at dette vil utvikle seg, og det har allerede utviklet seg ganske mye siden min venninne var på besøk. Jeg vil altså en dag kunne se og snakke med min slektning som om h*n var her i fysisk tilstand. Alle kan få kontakt med de på andre siden, egentlig, men det er ikke lett å være nybegynner og stole på at de beskjedene man får virkelig er fra andre siden, og ikke bare konstruert i våre egne tanker. Du kan spørre om noe, og så må du bare stole på at de første tankene/ ordene som dukker opp i hodet ditt er svaret. Jeg fikk bilder de første gangene, og skjønte ikke hva de betydde. Heldigvis var min synske venninne her, og da hun "oversatte" bildene (beskjedene) fra de på andre siden, var det slike aha-opplevelser. Et eksempel på et bilde jeg fikk fra min avdøde slektning var en hest. Jeg forsto ikke hva det skulle bety. Da sa min venninne "h*n sier du må begynne å ri igjen...." Jeg har nesten ikke sett en hest på 20 år, så det hadde ikke falt meg inn at det var det den hesten skulle bety! Jeg er ikke lenger redd for noe, ikke i livet, og ikke å møte døden. Døden er bare en overgang til noe annet. Livet er staket ut for oss alle og enhver, og vi er her for å lære noe. Det er vi i alle livene vi lever. I mellom livene er vi på andre siden. Der har vi også oppdrag vi skal utføre. Min slektning fikk i oppdrag å hjelpe meg. Det var derfor jeg traff den personen, som gjorde at jeg traff min klarsynte venninne for noen år siden, for å overbringe disse beskjedene til meg. Altså ingenting er tilfeldig, og det som skal skje skjer. Når jeg ser tilbake på mitt liv ser jeg at ingenting har vært tilfeldig, og at det er en mening med alt. Når man dør forlater man jo bare den fysiske kroppen og går over i en annen dimensjon. Den er like her iblant oss. De på "andre siden" er like her i blant oss. De eksisterer her på jorden, akkurat som oss. De er energier; lys og kjærlighet, som har forlatt sin fysiske kropp. Jeg har fått en slik fantastisk indre ro i meg mtp. min døde slektning, og livet ellers. Vissheten om at h*n er med meg, og at jeg kan ta kontakt når jeg vil. Det er også godt å tenke på at jeg kan be om hjelp til alt mulig, fra de på andre siden. De vet alt, og mer enn alt. De har alle svar. Jeg får jo selvsagt bare de svarene de mener jeg har behov for, og kan ikke be om Lotto-tallene, for å si det slik. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 14. januar 2012 #24 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg har trodd,men beg. å tvile. Har trodd at de du var glad i holder et øye med oss. Vil ikke tro at bare plutselig,så kan alt være over. Da tenker jeg på hun Lisa Williams....hvordan kan hun vite mye om avdøde,om det ikke er en kontakt? Hun leser kroppsspråket til hun snakker med. Dette er en vanlig bløff som både dyretolker og de som snakker med folk etter døden gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 14. januar 2012 #25 Del Skrevet 14. januar 2012 Har hørt flere som har mistet en av sine kjære,føler et nærvr. Meg selv inkludert. I begynnelsen følte jeg et sånn nærvær. Tror du de døde er blant oss? Tror du de følger med? Eller er det virkelig helt slutt ved døden? Tvilen har komt til meg. Jeg har alltid trodd på liv etter døden,men ................... Du har ETT liv, det du lever nå. Når du dør, så er det over. Du kommer aldri tilbake. Derfor er det så viktig å leve livet til fulle og ikke kaste det bort på unødige bekymringer. Forøvrig så består vi på sett og vis alltid, som molekyler og atomer. Disse molekylene og atomene går i et evig kretsløp i den kjemiske prosessen alt liv er. Men når du er død, så er du ikke mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 14. januar 2012 #26 Del Skrevet 14. januar 2012 Forøvrig, sjekk ut Derren Brown på youtube. Han viser hvordan kyniske bløffmakere lurer naive sørgende mennesker. Burde vært straff for å ta penger for å "snakke med døde". Automatisk domfellelse som svindler, store bøter og fengselsstraff er på sin plass. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #27 Del Skrevet 14. januar 2012 Hun leser kroppsspråket til hun snakker med. Dette er en vanlig bløff som både dyretolker og de som snakker med folk etter døden gjør. Hvordan leser man kroppsspråket på telefonen da? Jeg vet hva jeg har opplevd, og de som ikke tror må bare forsette med det men jeg vet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 14. januar 2012 #28 Del Skrevet 14. januar 2012 Hvordan leser man kroppsspråket på telefonen da? Jeg vet hva jeg har opplevd, og de som ikke tror må bare forsette med det men jeg vet. En kan også tyde slikt over telefon, med å merke hvordan vedkommende reagerer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #29 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg er AB #23. Min klarsynte venninne tok ikke ei krone for å hjelpe meg. Jeg visstte ikke engang at det var derfor hun kom på besøk. Lurer på hva hun skulle "få ut av" å betale tusenvis av kroner i flybillett for å komme til meg, og bruke en hel helg for å "spille skuespill" for meg. Dere er morsomme! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #30 Del Skrevet 14. januar 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias Slike bløffmakere har mange teknikker de bruker. Og mennesker som har tapt noen de er glad i, er ofte desperate etter å tro at de faktisk er der. Derfor ignorerer de (du) alle gangene "mediet" bommer, noe som er mesteparten av tiden. Dette har de faktisk undersøkt. Selv om omtrent alt "mediet" sier er feil, husker offeret bare det som hørtes riktig ut. Det mediumet jeg var hos bommet ikke, for mesteparten av det hun sa var riktig. Jeg ignorerer ikke det som er uriktig, for jeg forteller at det ikke stemmer. Men når minst 80 % stemmer, vil jeg si at det er mer som stemmer enn det osm ikek stemmer. Medium kan også oppfatte beskjeder feil, men når de kan forklare matretter man spiste som liten, hvor enkelte mennesker bodde, hvordan en person ser ut osv, da er det ikke tilfeldigheter og god gjetting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 15. januar 2012 #31 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvordan leser man kroppsspråket på telefonen da? Jeg vet hva jeg har opplevd, og de som ikke tror må bare forsette med det men jeg vet. Sjekk opp Derren Brown. Han forteller alt om hvordan du manipuleres i løpet av slike samtaler. Mennesket har ikke så fri vilje som du tror og er veldig enkle å lede. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 15. januar 2012 #32 Del Skrevet 15. januar 2012 Det mediumet jeg var hos bommet ikke, for mesteparten av det hun sa var riktig. Jeg ignorerer ikke det som er uriktig, for jeg forteller at det ikke stemmer. Men når minst 80 % stemmer, vil jeg si at det er mer som stemmer enn det osm ikek stemmer. Medium kan også oppfatte beskjeder feil, men når de kan forklare matretter man spiste som liten, hvor enkelte mennesker bodde, hvordan en person ser ut osv, da er det ikke tilfeldigheter og god gjetting. Det er fordi du manipuleres til å komme med opplysninger som vedkommende så benytter til svindle deg. Sjekk opp Derren Brown. Han forteller alt om hvordan slik svindel utføres. Det handler kun om psykologi. Psykologi det finnes gode vitenskapelige studier for. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #33 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg er en helt vanlig "dødelig". Har aldri sett på meg selv som en som er klarsynt, har spesielle evner o.l., men tror på ånder, reinkarnasjon og "den andre siden". En dag kom en venninne og fortalte at hun er klarsynt, og hun har fått et oppdrag fra andre siden. Hun skal gi et budskap til meg fra en avdød nær slektning. Jeg hadde sørget lenge over denne slektningen. Det jeg fikk oppleve er helt fantastisk. Jeg har fått beskjeder, gjennom ord (setninger) og bilder, både fra min slektning, fra englene og mine hjelpere. Jeg har følt min slektning fysisk på kroppen. Jeg har sett kommunikasjon fra andre siden til mine kjæledyr. Jeg har også sett "skyggen" av min slektning nå siste tiden. Jeg har fått beskjed om at dette vil utvikle seg, og det har allerede utviklet seg ganske mye siden min venninne var på besøk. Jeg vil altså en dag kunne se og snakke med min slektning som om h*n var her i fysisk tilstand. Alle kan få kontakt med de på andre siden, egentlig, men det er ikke lett å være nybegynner og stole på at de beskjedene man får virkelig er fra andre siden, og ikke bare konstruert i våre egne tanker. Du kan spørre om noe, og så må du bare stole på at de første tankene/ ordene som dukker opp i hodet ditt er svaret. Jeg fikk bilder de første gangene, og skjønte ikke hva de betydde. Heldigvis var min synske venninne her, og da hun "oversatte" bildene (beskjedene) fra de på andre siden, var det slike aha-opplevelser. Et eksempel på et bilde jeg fikk fra min avdøde slektning var en hest. Jeg forsto ikke hva det skulle bety. Da sa min venninne "h*n sier du må begynne å ri igjen...." Jeg har nesten ikke sett en hest på 20 år, så det hadde ikke falt meg inn at det var det den hesten skulle bety! Jeg er ikke lenger redd for noe, ikke i livet, og ikke å møte døden. Døden er bare en overgang til noe annet. Livet er staket ut for oss alle og enhver, og vi er her for å lære noe. Det er vi i alle livene vi lever. I mellom livene er vi på andre siden. Der har vi også oppdrag vi skal utføre. Min slektning fikk i oppdrag å hjelpe meg. Det var derfor jeg traff den personen, som gjorde at jeg traff min klarsynte venninne for noen år siden, for å overbringe disse beskjedene til meg. Altså ingenting er tilfeldig, og det som skal skje skjer. Når jeg ser tilbake på mitt liv ser jeg at ingenting har vært tilfeldig, og at det er en mening med alt. Når man dør forlater man jo bare den fysiske kroppen og går over i en annen dimensjon. Den er like her iblant oss. De på "andre siden" er like her i blant oss. De eksisterer her på jorden, akkurat som oss. De er energier; lys og kjærlighet, som har forlatt sin fysiske kropp. Jeg har fått en slik fantastisk indre ro i meg mtp. min døde slektning, og livet ellers. Vissheten om at h*n er med meg, og at jeg kan ta kontakt når jeg vil. Det er også godt å tenke på at jeg kan be om hjelp til alt mulig, fra de på andre siden. De vet alt, og mer enn alt. De har alle svar. Jeg får jo selvsagt bare de svarene de mener jeg har behov for, og kan ikke be om Lotto-tallene, for å si det slik. Jeg har prøvd flere ganger. ser på bildet,stryker på det,og spør om vedk.kan gi meg et tegn. Det hadde betydd mye for meg i en vanskelig tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 15. januar 2012 #34 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg har prøvd flere ganger. ser på bildet,stryker på det,og spør om vedk.kan gi meg et tegn. Det hadde betydd mye for meg i en vanskelig tid Beklager å måtte si det, men de døde lever kun i våre minner. Forson deg med det og gå videre i livet ditt og bruk dette ene livet du har til det fulle. Ikke la det preges av unødige bekymringer. Se fremover og nyt hver dag som om det skulle være den siste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. januar 2012 #35 Del Skrevet 15. januar 2012 Nei de døde er i jorda, alt annet er drømmer og fantasi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #36 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg forstår deg veldig godt! Jeg gjorde også det samme som du. Min venninne sa at det er ikke lett for en som nettopp har gått bort å komme gjennom med fysiske tegn. De er jo også i sin "boble" og må bli vant til sin nye form. Noen er også forvirret og forstår ikke helt hva som har skjedd. Særlig ikke hvis det var en brå og uventet død. Tanker og ord, derimot, vil nok være lettere for dem å formidle. I begynnelsen hadde jeg øynene lukket og ba om et bilde. Fikk bildene som gamle "negativer" (som gamle fotofilmer man hadde i kameraer før). Dvs. at jeg så formen tydelig, som oransje felt på sort. Det kan være en bok, et ansikt, en fjær, en stav. Hva som helst. Det synes jeg er vanskelig å tyde. Nå spør jeg heller spørsmål/ ber om et budskap/ råd. Har gjerne øynene lukket for å konsentrere meg bedre. Så sier jeg ordene som kommer i hodet mitt høyt for meg selv. Det er stort sett setninger. De på andre siden vil hjelpe og de vil vårt beste, og vi må stole på at de rådene de gir oss er det som er best for oss, selv om det ikke er det vi ønsker. Vi har jo uansett vår frie vilje, og ingenting kan overstyre den. Vi kan m.a.o. velge å følge rådene, eller ei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #37 Del Skrevet 15. januar 2012 Beklager å måtte si det, men de døde lever kun i våre minner. Forson deg med det og gå videre i livet ditt og bruk dette ene livet du har til det fulle. Ikke la det preges av unødige bekymringer. Se fremover og nyt hver dag som om det skulle være den siste. Hvordan kan du si noe sånt? Jeg fikk et helt nytt og bedre syn på både livet og døden etter at jeg fikk kontakt med min døde slektning. Hvorfor skulle dette skape unødige bekymringer? For meg var det helt motsatt, nemlig! Synes ikke du skal uttale deg om noe du ikke har greie på. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #38 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg har prøvd flere ganger. ser på bildet,stryker på det,og spør om vedk.kan gi meg et tegn. Det hadde betydd mye for meg i en vanskelig tid DETTE SVARET VAR TIL DEG!: Jeg forstår deg veldig godt! Jeg gjorde også det samme som du. Min venninne sa at det er ikke lett for en som nettopp har gått bort å komme gjennom med fysiske tegn. De er jo også i sin "boble" og må bli vant til sin nye form. Noen er også forvirret og forstår ikke helt hva som har skjedd. Særlig ikke hvis det var en brå og uventet død. Tanker og ord, derimot, vil nok være lettere for dem å formidle. I begynnelsen hadde jeg øynene lukket og ba om et bilde. Fikk bildene som gamle "negativer" (som gamle fotofilmer man hadde i kameraer før). Dvs. at jeg så formen tydelig, som oransje felt på sort. Det kan være en bok, et ansikt, en fjær, en stav. Hva som helst. Det synes jeg er vanskelig å tyde. Nå spør jeg heller spørsmål/ ber om et budskap/ råd. Har gjerne øynene lukket for å konsentrere meg bedre. Så sier jeg ordene som kommer i hodet mitt høyt for meg selv. Det er stort sett setninger. De på andre siden vil hjelpe og de vil vårt beste, og vi må stole på at de rådene de gir oss er det som er best for oss, selv om det ikke er det vi ønsker. Vi har jo uansett vår frie vilje, og ingenting kan overstyre den. Vi kan m.a.o. velge å følge rådene, eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 15. januar 2012 #39 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvordan kan du si noe sånt? Jeg fikk et helt nytt og bedre syn på både livet og døden etter at jeg fikk kontakt med min døde slektning. Hvorfor skulle dette skape unødige bekymringer? For meg var det helt motsatt, nemlig! Synes ikke du skal uttale deg om noe du ikke har greie på. Fordi jeg er lei av at godtroende og desperate mennesker svindles av kyniske svin som Lisa Williams & Co. Det hadde også vært fint om folk sluttet med overtro og tok ansvar for livene sine. Forøvrig så er svindelmetodene som brukes ikke annet en velkjente psykologiske rutiner for manipulasjon av mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #40 Del Skrevet 15. januar 2012 Fordi jeg er lei av at godtroende og desperate mennesker svindles av kyniske svin som Lisa Williams & Co. Det hadde også vært fint om folk sluttet med overtro og tok ansvar for livene sine. Forøvrig så er svindelmetodene som brukes ikke annet en velkjente psykologiske rutiner for manipulasjon av mennesker. Jeg er AB #23. Min klarsynte venninne tok ikke ei krone for å hjelpe meg. Jeg visste ikke engang at det var derfor hun kom på besøk. Lurer på hva det "svinet" av en venninne "fikk ut av" å betale tusenvis av kroner i flybillett for å komme til meg, og bruke en hel helg for å "spille skuespill" for meg og manipulere meg med psykologisk spill. Så fordi det finnes noen få svindlere innen et felt så skal man ikke tro på noe? Veldig bra argument, MorAase! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå