jerod Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Hei. Jeg har begynt å telle kalorier, og har funnet ut at jeg forbrenner 1700 kalorier daglig. Nå har jeg begynt å telt kalorier og har ligget ca 500 kalorier under, hver dag. Jeg har også begynt på 30 day shred. Jeg har kun holdt på i 5 dager, så jeg forventer ikke å se resultat allerede. MEN det jeg lurer på er.. Hvor lang tid vil det ta før det vil gi resultater? Både trening og kaloritelling?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Dvs du spiser kun 1200 kcal pr dag? I tillegg til å trene? Altfor lite mat! Sannsynligvis trenger kroppen din 1400 kcal bare for å ha nok energi til livsviktige prosesser på sikt, så du bør definitivt ikke spiser mindre enn ca 1500-1600 kcal pr dag. Dersom du trener hardt bør du spise mer enn dette også, hvis ikke har ikke kroppen din sjans til å bygge opp muskler/du kommer ikke i bedre form.
antibac Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Dvs du spiser kun 1200 kcal pr dag? I tillegg til å trene? Altfor lite mat! Sannsynligvis trenger kroppen din 1400 kcal bare for å ha nok energi til livsviktige prosesser på sikt, så du bør definitivt ikke spiser mindre enn ca 1500-1600 kcal pr dag. Dersom du trener hardt bør du spise mer enn dette også, hvis ikke har ikke kroppen din sjans til å bygge opp muskler/du kommer ikke i bedre form. Mja, da jeg var medlem i VGs Vektklubb fikk jeg et program der jeg skulle ligge på 1391 kalorier per dag. Det er ikke farlig, og jeg klarer meg fint. De dagene jeg trener spiser jeg mer. Man MÅ ikke ha 1500-1600 kcal. Jeg er enig i at 1200 blir for lite.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Jeg startet med slankingen forrige mandag, og har gått ned 1.9 kg denne uka
Labello Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Alt med kcal avhenger av vekt, høyde, muskeler, aktiviteter og kjønn 1
jerod Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2012 Hvis jeg da spiser 1500 kval per dag da, når vil jeg begynne å se resultater? Jeg er 24 år og veier 62 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå