Gå til innhold

Hvis man får blomster av kjæresten...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke teit å legge ut bilde av disse blomstene på facebook, og skryte av det? Eller er det meg som er sær?

(Og ja, jeg får blomster av min kjæreste, men har ikke behov å fortelle det til alle ;) )

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor er det no mer teit det, enn å legge ut bilder av alt ungene gjør, bikkjene gjør, ting i huset osv osv ?

hvorfor bry seg?

den personen er vel stolt av kjæresten da, og vil vise fram de vakre blomstene!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor er det no mer teit det, enn å legge ut bilder av alt ungene gjør, bikkjene gjør, ting i huset osv osv ?

hvorfor bry seg?

den personen er vel stolt av kjæresten da, og vil vise fram de vakre blomstene!

Er ikke et stort moment for meg, bare lurte på hva andre synes. Vi var fler som satt og pratet om det i går bare, og da var det så delte meninger.

Tror at man enten legger ut mye, eller så bruker man ikke facebook på den måten. Det er mitt inntrykk, etter hva jeg ser av mine "venner".

Gjest BamseB
Skrevet

Som facebookbruker må jeg si at klisjéer som "ååå, verdens beste ***" og "åååå, blomster fra kjæresten min" o.l. begynner å bli oppbrukt.

Men for all del, det er en fin måte å vise kjæresten din at du er stolt av han, og ikke minst gjøre andre sjalu :)

• Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet

Syntes det er koselig jeg, å lese at venner av meg har fått blomster :)

Jeg skrev en statusoppdatering for noen uker siden som lød noe som dette;

" Fantastisk å komme hjem til nyvasket leilighet, en bukett med blomster og ferdig middag"

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er teit.

Skrevet (endret)

Jeg har heller aldri lagt det ut offentlig på FB, nei. Men jeg ser ingenting gal/rart i at andre gjør det?

Endret av regia
  • Liker 2
Skrevet

Er det ikke teit å legge ut bilde av disse blomstene på facebook, og skryte av det? Eller er det meg som er sær?

(Og ja, jeg får blomster av min kjæreste, men har ikke behov å fortelle det til alle ;) )

Mange bruker jo fb for å skryte, men er vel ikke verre enn å skryte av unga eller bikkja som noen her sier:P Og man viser jo kjæresten man setter pris på det da:) Og så kommer det jo an på hva du skriver;

OMG! HERREGUDJEGHARVERDENSBESTEKJÆRSTESOMGIRMEGBLOMSTER! Og lager ståhei på den måten, det synes jeg er så kleint:P Er vel nok å legge ut et bilde og et hjerte<3

• Liker 1
Gjest Apophis
Skrevet

Syns det er litt koselig eg, hvorfor skulle det være teit eller "skrytete"?

• Liker 1
Gjest just words
Skrevet

Nå begynner jeg å bli litt fb lei, men i begynnelsen kunne jeg godt legge ut biler som ble tatt på valentins dagen, men 2 vinglass, en rosebukett, søt liten dupetitt bamse og i tillegg toppe det hele med å skrive: ”slik er min dag i dag nå står reinsdyr steika i ovnen og typen har laget god saus, min kjæreste er så romantisk, jeg er verdens heldigste” etterfulgt av 3 hjerter.. Ingenting i veien med slikt selvsagt. Og ja han kjøper masse blomster til meg, jeg er heldig slik.

Men nå føler jeg at jeg er litt overmettet av slikt på fb. Nå synes jeg det er gøyere når venninne mine har en status som går på at katten har drete på stueteppet, at ungen i huset er kommet i trassalderen osv. Jeg selv finne på å legge ut bilder av meg som stapp mett med oppblåst mage etter en feit og god julemiddag, og skrive ”fy søren så god kokk min bror er, man ser ikke slik ut viss maten er dårlig”

Og jeg vet at folk smiler litt, og tenker, ja gud takk og lov for at ikke alle har innover mage.

Om folk føler for å skryte over blomster og middager og mann så er det ikke noe i veien med det. Men jeg er litt lei av glansbilde livene

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...