AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Noen her som vet hvor de beste plassene er i Drammens Teater? Orkester, parkett eller balkong? Vi har planer om å kjøpe konsertbilletter der. På den aktuelle konserten er det nesten ingen som har kjøpt orkesterplass, men mange er solgt på parkett. Så jeg bare lurte på om det er noe "feil" med de fremste plassene som jeg bør vite om? Og kan man risikere å havne i slåsskamp siden det heter rad 1 på både orkester og parkett? Får besøk langveisfra, og vil gjerne ha gode plasser
Skravla Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Orkester er de tre radene nærmest scenen. Jeg har sittet på rad 1 her og det blir litt kink i nakken. Et par rader lenger bak blir faktisk mer behaglig.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Orkester er de tre radene nærmest scenen. Jeg har sittet på rad 1 her og det blir litt kink i nakken. Et par rader lenger bak blir faktisk mer behaglig. Vi pleier faktisk som regel å foretrekke litt kink i nakken fra å sitte foran, heller enn å lene seg til siden for å se forbi den (alltid sjiraffhøye) mannen foran. Men får høre hva de andre sier. Hvordan er balkong? Var litt forvirrende salkart også. Holdt på å bestille bakerst istedenfor foran... Og hvordan er beinplassen? Vi skal muligens ha med en sjiraff vi også.
Skravla Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Om dere foretrekker kink i nakken og det er ledig på første rad, så ser jeg ikke problemet.....
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Balkongener er bra dersom dere får de fremsta plassen foran mot senen. Da har du godt overblikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå