Gå til innhold

Er jeg biseksuell-eller bare nysgjerrig?!?

Fremhevede innlegg

Gjest Forvirret
Skrevet

Jeg er en jente på 21 år, som til nå har definert meg selv som hetero. Har alltid vært en smule nysgjerrig på jenter, men ikke i noen større grad, har aldri tent spesielt på jentesex.

Dette forandret seg for et par måneder siden. Da våknet jeg opp om natten midt i en orgasme, og oppdaget at jeg hadde fantasert om en kvinnelig bekjent av meg. Dette er en jente som jeg ikke kjenner veldig godt, men har hatt en veldig god kjemi med, og har alltid vært veldig fascinert av henne. Etter denne drømmen klarte jeg ikke å få henne ut av tankene. I en lang periode fantaserte jeg om henne, men etter en stund gikk det over av seg selv.

Men for et par dager hendte det igjen (med en annen jente denne gangen), jeg våknet opp midt i den sterkeste orgasmen jeg noensinne har hatt. Og etter dette har jeg ikke klart å få denne jenta ut av tankene mine, jeg fantaserer om hvordan det ville ha vært å ha sex med henne, men også hvordan det ville ha vært å være sammen med henne, jeg føler meg rett og slett litt småforelsket :oops:

Jeg er for tiden i et forhold med en gutt, og vet helt sikkert at jeg fremdeles tenner på menn, men det har vært noe helt spesielt med disse jentene, på en helt annerledes måte enn når jeg er tent på en mann. Jeg tenner fremdeles ikke på jentesex generelt, kun med akkurat disse to.

Har veldig trang til å finne ut av dette, er rimelig forvirret nå :-? men samtidig er det veldig spennende :wink:

Er det noen som har noen kloke ord å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dama mi har det også sånn. jeg sjønner ikke hva som skjer jeg.. si det til kjæresten din:) det vil han sikkert like!

Skrevet

Hei.

Jeg forstår deg. Veldig.

Litt om meg.

Jeg følte meg litt bi tidleg.

Jeg måtte prøve det ut og hadde ett forhold til en mann,da jeg hadde på jenteklær. Det var mildt sagt mislykket.

Etter en tid følte jeg det igjen at jeg vill suge kuk.Denne gang var jeg svært motivert, og visste det kunne bli en fiasko for meg.

Fikk treffe en kosleg mann, og jeg var jenta hans.Han tok godt av meg, han viste fortiden, og vi fikke n herleg helg. Han ga meg tid.

DU må prøve selv, ikke sikert det er som forventet...;men neste gang!!!!

Jeg koser like gjerne med menn som med damer jeg nå.

Lykke til

Klem fra meg

Gjest Johannes Johansen
Skrevet

Har veldig trang til å finne ut av dette, er rimelig forvirret nå :-? men samtidig er det veldig spennende :wink:

Er det noen som har noen kloke ord å komme med?

:kul:

Før eller senere kan det jo være greit å finne ut av det, men vær sikker på at både du og den andre vil det samme der og da...

Du er på ingen måte alene i din sitasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...