AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Var i et,der bruden ble full. Så gikk hun på kjøkkenet i lokalet og søkte på jobb. I et annet,så var bordene dekket som hestesko. Brudeparet satt der de skulle. Et virkelig "nydelig" syn der brudeparet sitter der ved middagsbordet og røkte. Barna var til stede. Fine bilder av brudeparet i album....tobakken ligger foran de.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Det finnes allerede en tråd om dette, kan vi fortsette der slik at alt blir samlet? Min lenke Fortell, fortell!! 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 hahaha... ikke vært i noen, men håper flere har historier
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Det finnes allerede en tråd om dette, kan vi fortsette der slik at alt blir samlet? Min lenke Fortell, fortell!! Kan vi da samle alle utrotråder? og hva med svigermortråder? Og hva med barnefordeloingssaker?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Det finnes allerede en tråd om dette, kan vi fortsette der slik at alt blir samlet? Min lenke Fortell, fortell!! Ja kom igjen med historier
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 I et bryllup,så var det to av gjestene som opplyste om sin nærstående skillsmisse. Det ble stille en stund....pinlig
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 Kan vi da samle alle utrotråder? og hva med svigermortråder? Og hva med barnefordeloingssaker? For en ting å bli sur for. Dette er jo artige tråder som er kjekt å "ta vare på". Herreguud. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå