Gjest tursiopsen Skrevet 17. januar 2012 #21 Skrevet 17. januar 2012 Jeg har vert i flere bryllup, og de gøyeste har vert de med "leker". Som f.eks der brudeparet står med ryggen mot hverandre, har en brudesko og en brudgomsko, så skal de svare på spm om hvem som gjør hva, bare med å løfte skoen. Det kan bli veldig morsomt. Ellers har du stol-leken (ikke ta opp noen som absolutt ikke vil), ha 12 stk og hver person som går ut skal gi/gjøre noe til/med brudeparet den mnd de "gikk ut". Så den 9. som går ut skal f.eks kjøpe babyklær til brudeparet. Finnes en del artige leker som ikke nødvendigvis er flau eller kjedelig, men de som ikke vil bør få slippe!
bobbi Skrevet 17. januar 2012 #22 Skrevet 17. januar 2012 (endret) Vi skal ha taler og et par musikalske innslag.....INGEN pinlige leker/danser alà stolleken og Jenka og sist men ikke minst ingen allsang-hefter under tallerkene Endret 17. januar 2012 av bobbi 1
Wonders Skrevet 18. januar 2012 #23 Skrevet 18. januar 2012 Vi hadde ingen leker, sanger eller taler Høres kanskje stusselig ut, men det var utrolig hyggelig og befriende å slippe disse tingene! Håper vi inspirerte andre vennepar som går med gifteplaner Vi hadde en kort polynese (er det slik det skrives?), men det var faktisk spontant og på oppfordring fra gjester. Fordi de kjeeeedet seg..... Noe morro må man jo ha i en ellers stiv og alvorlig stund. Mange kjenner ikke hverandre, ingen vil oppføre seg feil... Jeg elsker slike leker. Sånn er det bare. Stolleken er jo utdatert, men mye morro dere har vært med på synes jeg. 1
bobbi Skrevet 18. januar 2012 #24 Skrevet 18. januar 2012 Fordi de kjeeeedet seg..... Noe morro må man jo ha i en ellers stiv og alvorlig stund. Mange kjenner ikke hverandre, ingen vil oppføre seg feil... Jeg elsker slike leker. Sånn er det bare. Stolleken er jo utdatert, men mye morro dere har vært med på synes jeg. Alvorlig stund? Ser på det som en hyggelig stund jeg da . Selv om man ikke synger hjemmesnekrede viser med nød rim, og danser Polynese trenger det vel ikke å bli stivt og alvorlig for det? Vi legger opp til en hyggelig dag, og jeg er sikker på at når den er over er det ingen som ville sitte igjen å tenke ; " hvor i alle dager ble det av sangheftene?" Håper da virkelig ikke det, for da blir det skuffede gjester hos oss 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå