AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Vi har vel alle vært gjennom det? Det legges opp til div leker,som mest passer i en ungdomsklubb. Man blir nesten "truet" til å delta.Pinlig mange ganger. Det samme i alle bryllup. Og den f...polenesen,eller hva det heter. Syns ikke det er gøy,og det er dritkjedelig. Er det noen som arrangerer andre brylluper? 2
Gjest Blubberella Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Å huff, jeg var i et bryllup der alle skulle tvinges til å danse med fremmede, ved å samle inn en sko fra hver dame og så skulle mennene trekke en sko og danse med eieren av skoen. Jeg hater å danse og spesielt på tvang med fremmede, så jeg var frekk og usportslig nok til å gjemme meg på do til dansen(e) var over... Hvis jeg noen gang gifter meg skal vi IKKE ha sånne "festlige" selskapsleker. 5
altflyter Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 grøss og gru. finnes det noen på kloden (Uten 3 i promille) som syntes selskapsleker er kjekt i bryllup? Helt greit når det er frivillig å være med, men jeg hater selv å tvinges til å eksponere meg selv på den måten. 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 At ikke brudepar tenker på dette. Vet ikke om noen som synes dette er kjekt. Verste var: mennene sto oppe på en stol,så skulle damene stå foran med bind foran øynene.De skulle finne ut hvem det var med å ta på de, Fy f.så sint noen ble. Kom igjen,kom igjen...bli med presset de på til en mann. han ville jo ikke,han hadde utlagt tarm. Det var en annen som måtte gå ut pga dette. Er f..meg så mye dumt,at en skulle tro det vr barnehage 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Å huff, jeg var i et bryllup der alle skulle tvinges til å danse med fremmede, ved å samle inn en sko fra hver dame og så skulle mennene trekke en sko og danse med eieren av skoen. Jeg hater å danse og spesielt på tvang med fremmede, så jeg var frekk og usportslig nok til å gjemme meg på do til dansen(e) var over... Hvis jeg noen gang gifter meg skal vi IKKE ha sånne "festlige" selskapsleker. Grusomt. Jeg hadde ikke gitt fra meg skoen min. Er enda en ting hvis det aksepteres at man takker pent nei. Nå er sikkert jeg regnet som en partybrems av dimensjoner, siden jeg også synes man klarer seg fint uten alkohol på fest, og siden jeg synes bordplassering med fremmede og splitting av par er en uting. Ikke ville jeg pakket opp pakkene på festen heller. Tror stort sett jeg nesten ville brutt hver eneste kg-regel for bryllup. 3
Anglofil Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Vi droppet alle slike ting, nettopp fordi vi syntes slikt vr kjedelig. Hver sin smak. Mvh Yvonne
Dhalia Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 Huff! Sånt vil jeg virkelig ikke ha i mitt bryllup. Har ikke vært i noen som har hatt det heller faktisk. Takk og lov!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Så det er ikke bare jeg som løper og gjemmer meg hvis de introduserer noe som dette? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=618967
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #9 Skrevet 8. januar 2012 Så det er ikke bare jeg som løper og gjemmer meg hvis de introduserer noe som dette? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=618967 Om du kikker ut og rundt nærmeste hjørne i stedet for å gjemme deg neste gang, kommer du til å finne en stor gjeng røykere som har gjemt seg bak hjørnet. 4
Lyra Skrevet 8. januar 2012 #10 Skrevet 8. januar 2012 Noen slike leker kan jo være artige, men bryllup er kanskje ikke helt rette settingen. Syns allsangleker kan være litt moro, der alle deltar samtidig. I de siste bryllupene jeg har vært i har de hatt den der "kladde på mannebein for å finne mannen din-leken", første gangen var jeg heldigvis singel, andre gangen ble jeg plutselig så tørst og gikk i baren akkurat da :gjeiper: Har gitt KLAR beskjed om at drar noen fram den leken i vårt bryllup så går jeg Ellers er artige innslag velkomne 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #11 Skrevet 8. januar 2012 Om du kikker ut og rundt nærmeste hjørne i stedet for å gjemme deg neste gang, kommer du til å finne en stor gjeng røykere som har gjemt seg bak hjørnet. Røykere? Søren, der røk den gjemmeplassen også. Jeg får vel gå på toalettet da, men der har vel alle dokurvfantastene samlet seg. Ikke fred å få noe sted 1
Gjest SemperFi Skrevet 8. januar 2012 #12 Skrevet 8. januar 2012 Å huff, jeg var i et bryllup der alle skulle tvinges til å danse med fremmede, ved å samle inn en sko fra hver dame og så skulle mennene trekke en sko og danse med eieren av skoen. Jeg hater å danse og spesielt på tvang med fremmede, så jeg var frekk og usportslig nok til å gjemme meg på do til dansen(e) var over... Hvis jeg noen gang gifter meg skal vi IKKE ha sånne "festlige" selskapsleker. Virker som at det kan være kjempegøy, lekent. Ikke minst at man får opp stemningen. 3
CathFoto Skrevet 8. januar 2012 #13 Skrevet 8. januar 2012 Grøss! Jeg gjemmer meg på wc om noen kjører i gang noe slikt, samme om det er fest,bryllup,kurs osv. Jeg synes det er ekstremt kleint. 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #14 Skrevet 8. januar 2012 Grøss! Jeg gjemmer meg på wc om noen kjører i gang noe slikt, samme om det er fest,bryllup,kurs osv. Jeg synes det er ekstremt kleint. Enig med deg. Ser mange legger opp til de flotte bryllupet. Både antrekk,lokale,pynt og hele pakka,så rserer de en fest med slike ting. Nei,bryllup er ikke rette settingen. Som en annen skrev...koseligere med allsang der alle kan delta. Noen har andre som kan opptre. 1
Amens Skrevet 8. januar 2012 #15 Skrevet 8. januar 2012 Sist jeg var i ett bryllup som hadde teit selskapslek, så var jeg 12. Og synes dermed stol-leken var stoveis. Det var forøvrig min onkels kinesiske svigerfar som vant... Men nei, blir nok neppe noe slikt på vår fest. Om noen andre vil ha slikt, må de jo for all del ha det, men om noen ikke vil være med, så for man respektere det. Å kalle noen for festbrems fordi de ikke vil danse med ett vilt fremmed menneske med 3 i promille, synes ikke jeg er greit i det hele tatt. 2
Gjest Blubberella Skrevet 8. januar 2012 #16 Skrevet 8. januar 2012 Allsang går helt fint for da kan man til nød (hvis man hater å synge) bare forsvinne mengden ved å mime litt og smile. Ting blir heller ikke så skummelt/kleint om alle gjør det samme samtidig. Jeg er ganske barnslig og leken av meg og elsker f.eks. å holde på med teatersport, men selskapsleker har jeg ikke sansen for... Spesielt ikke når regelen er "den som ikke vil, han/hun skal". Tvang er aldri morsomt. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #17 Skrevet 10. januar 2012 Ngh. Jeg får noia av rosa og gule sanger med nødrim, jeg får noia av festleker. Greit nok om man finner noe som det er frivillig å være med på og som kan være morsomt å se på for de som ikke deltar selv... men å tvinge noen til å danse? Da bør man være 100% sikker på at absolutt alle gjestene kommer til å sette pris på det. Litt sosiale antenner er det greit å ha. 5
must Skrevet 10. januar 2012 #18 Skrevet 10. januar 2012 HATER allsang... Skjønner meg ikke på de som skal i gang med det til stadighet, da foretrekker jeg faktisk leker! (men selvfølgelig ikke ting som er for drøye, ødelegger klær eller tvinger folk som ikke vil til å være med) 1
Cindi Skrevet 11. januar 2012 #19 Skrevet 11. januar 2012 Heeelt off topic, men: Hvordan får man tickeren til å vises?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #20 Skrevet 11. januar 2012 Vi hadde ingen leker, sanger eller taler Høres kanskje stusselig ut, men det var utrolig hyggelig og befriende å slippe disse tingene! Håper vi inspirerte andre vennepar som går med gifteplaner Vi hadde en kort polynese (er det slik det skrives?), men det var faktisk spontant og på oppfordring fra gjester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå