LukaFrost Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Jeg nærmer meg nå bunnen på min MAC fluidline. Nå er det store spørsmålet om jeg skal kjøpe ny eller finne noe av et annet merke. Er det noen som har en anbefaling å komme med?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Jeg har en anti-anbefaling i allefall; Maybelline sin gel-liner er i allefall ikke noe særlig. Den blir veldig fort hard i konsistensen noe som gjør påføringen ujevn. Dessuten sitter den så godt at den er vrien å få av. Derimot er jeg veldig glad i fluidline fra MAC, så ville bare holdt meg til den hvis jeg var deg. God kvalitet til god pris!
Stellia Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Du kan evt. prøve ut Bobbi Brown Gel Liner. Vet mange er fornøyd med den.
Armitage Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Den fra Clinique er veldig bra. Ellers så holder jeg meg til MAC selv:)
Stueloff Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Er veldig fornøyd med Coastal Scents sin gel liner:
Chocoholic Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Jeg nærmer meg nå bunnen på min MAC fluidline. Nå er det store spørsmålet om jeg skal kjøpe ny eller finne noe av et annet merke. Er det noen som har en anbefaling å komme med? Jeg sverger ved Bobbi Brown longwear gel eyeliner. Den er mer kremet i konsistensen enn den fra MAC, men på meg holder BB sin mye lenger på øyelokket og i krukken. Brukte fluidline i 4-5 år og irriterte meg grønn over at den tørket ut før jeg var halvveis - BB varer til man treffer bunnen, det langs sidene tørker dessverre ut. I tillegg holder BB mye bedre på våtkanten. Jeg bruker linser og da "smudger" fluidline av på linsen, det gjør ikke BB. I tillegg foretrekker jeg forpakningen til BB. Så ja, Bobbi Brown sin er veldig bra. En liten advarsel på forhånd - umiddelbart virker den dårligere enn MAC sin. Jeg vet ikke hvorfor, men "toppen" av eyelineren er på en måte litt...hva skal jeg si...gusten? Ihvertfall, den blir mye bedre når du får tatt av den første delen og da er resultatet like bra som med MACs, bare at den holder bedre også på våtkanten. Jeg har nettopp kjøpt min 3. krukke og kommer nok til å fortsette å kjøpe den Endret 8. januar 2012 av Chocoholic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå