Gå til innhold

De jævla stubbene i øynebryn, hva gjør dere med dem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ganske kraftig mørkt hår, det er ganske pent med mørke fine øynebryn også når jeg først har formet dem. Men så er det de forbanna stubbene som ser ut som små sorte prikker på huden før de vokser så mye ut at jeg kan rive dem av med pinsetten. Og det passer jeg på å gjøre hver dag, men noen ganger er de bare for korte, og det ser så dumt ut.

Jeg kan ikke være den eneste med dette problemet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også slik. Jeg pleier først å fremst å nappe vekk alle hår, for å så barbere vekk de stubbene jeg ikke kommer frem til. De kommer fort tilbake igjen, men da synes jeg de blir lettere å få tak i, da de blir skåret av ved toppen fremfor nappet ut.

Har også mørke hår, og tykke. Så øyenbrynene vises så godt når de er i ulage.

Skrevet

Sliter med det samme. Napper ut det jeg kan, men hater når det synes hårstubber som jeg ikke får tak i med pinsett.

Har aldri vurdert å bruke høvel, ser for meg at det bare gjør vondt verre.

Har egentlig ikke noe løsning på problemet.. men håper noen andre kanskje har!? :)

AnonymBruker
Skrevet

JEg venter bare en dag, så napper jeg dem... Men ser problemet om man skal noe ;)

• Liker 1
Skrevet

Man kan ta en finger på hver side og klemme på dem (slik man gjør med hudormer o.l) da popper de små hårsekkene ut - iallefall på meg :)

Skrevet

Kjøp kniv og skjær de vekk. Selges på Vita.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...