Amber Skrevet 26. desember 2003 #1 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har en 80 x 100 dyne til min datter på ti mnd. Når begynnte dere med større dyner? Den er jo ikke større enn sånn akkurat synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snart 2-barns mor Skrevet 26. desember 2003 #2 Del Skrevet 26. desember 2003 Begynte med 100x140 omtrent på den tiden (når barnet var 10-11 mnd). Det var i slutten av september i fjor og i og med at det var høst synes jeg det var deilig å kunne stappe litt ekstra dyne rundt poden. Han sover forresten med gløtt på vinduet hele året, og da vil jeg det skal være en litt mer bevisst handling å få av seg dynen, ikke bare at den rulles av når barnet beveger seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 26. desember 2003 #3 Del Skrevet 26. desember 2003 Mitt barn begynte med juniordyne (100x140) like etter fylte ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 26. desember 2003 #4 Del Skrevet 26. desember 2003 Lillegutt startet med 80 x 100 dyne da han ble lagt i egen seng (-sprinkel!). Da var han 7 mnd. Det var fordi den er litt tyngre og da litt vanskeligere å sparke av seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. desember 2003 #5 Del Skrevet 26. desember 2003 Da jeg flyttet barna fra vuggen og over i sprinkelseng, sånn omtrent ved seks mnd alder, byttet jeg til større dyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 27. desember 2003 #6 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg hadde aldri liten dyne i senga, bare i dypvogna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå