AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Skjønner ikke hvordan man greier å markere brynene så fint. Sett på video av hvordan man gjør det, men alle disse kjendisene med så mye sminke. Hvordan får dem slike bryn? Tar dem tatovering? http://bloggfiler.no/zaars.blogg.no/images/862330-11-1325943382218.jpg Får ikke tatt tatovering av sminke før jeg er 18? Jeg er det om 2 år. Hvordan gjør jeg det? Har vært hos frisøren, men for å være ærlig var resultatet styggere enn når jeg gjør det selv. Skikkelig skuffelse, kostet meg rundt 100-300 for fin form og farge. Nå har det heldigvis vokst ut igjen. Har ingen farge på brynene fra før, så må nesten lære meg det. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Skjønner ikke hvordan man greier å markere brynene så fint. Sett på video av hvordan man gjør det, men alle disse kjendisene med så mye sminke. Hvordan får dem slike bryn? Tar dem tatovering? http://bloggfiler.no/zaars.blogg.no/images/862330-11-1325943382218.jpg Får ikke tatt tatovering av sminke før jeg er 18? Jeg er det om 2 år. Hvordan gjør jeg det? Har vært hos frisøren, men for å være ærlig var resultatet styggere enn når jeg gjør det selv. Skikkelig skuffelse, kostet meg rundt 100-300 for fin form og farge. Nå har det heldigvis vokst ut igjen. Har ingen farge på brynene fra før, så må nesten lære meg det. Noen tips? Ja, det er vel 18 års grense for å tatovere bryn. kan du ikke heller kjøpe deg en øyebrynsblyant f.eks? 1
drosophilia Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Skjønner ikke hvordan man greier å markere brynene så fint. Sett på video av hvordan man gjør det, men alle disse kjendisene med så mye sminke. Hvordan får dem slike bryn? Tar dem tatovering? http://bloggfiler.no/zaars.blogg.no/images/862330-11-1325943382218.jpg Får ikke tatt tatovering av sminke før jeg er 18? Jeg er det om 2 år. Hvordan gjør jeg det? Har vært hos frisøren, men for å være ærlig var resultatet styggere enn når jeg gjør det selv. Skikkelig skuffelse, kostet meg rundt 100-300 for fin form og farge. Nå har det heldigvis vokst ut igjen. Har ingen farge på brynene fra før, så må nesten lære meg det. Noen tips? Tror hun klipper dem fint og tegner over med sånn øyenbrynpenn. Seriøst, dropp sminketatovering. Det kan gå skikkelig, skikkelig dårlig. Lær deg heller å sminke dem. Søk på youtube for guider. Jeg har ingen liggende, fordi jeg har svarte øyenbryn fra før av og bare former/klipper dem. 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Tror hun klipper dem fint og tegner over med sånn øyenbrynpenn. Seriøst, dropp sminketatovering. Det kan gå skikkelig, skikkelig dårlig. Lær deg heller å sminke dem. Søk på youtube for guider. Jeg har ingen liggende, fordi jeg har svarte øyenbryn fra før av og bare former/klipper dem. Hun på bilde ts linker til vet jeg tatoverer bryna Det har hun sagt på bloggen sin.
drosophilia Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Hun på bilde ts linker til vet jeg tatoverer bryna Det har hun sagt på bloggen sin. Hehe, ok. Hun er ikke min type dame, så jeg bare tittet kjapt. Man skulle uansett fint kunne få samme effekt med god sminke. Første jeg fant:
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 http://www.youtube.com/user/MissChievous#p/search/0/tLTAKxv07B8
Lurifaksen Skrevet 9. januar 2012 #7 Skrevet 9. januar 2012 jeg fikk det aldri til selv før. Nå bruker jeg en slags øyeskygge, bare til bryn istedenfor penn. Syns resultatet blir finere og mer naturlig da også børster jeg godt over med en ren maskarabørste til slutt. Se på youtube videoer, og kjøp et slik øyenbryns sminke-kit med sånne ferdiglagde øyenbrynsformer som man kan legge over sine egne bryn og farge inni. Bruker man dem en stund vil man fort lære hvor man fyller ut og hvordan man får til en fin bue f.eks. Nå bruker jeg stort sett ikke de stensilene fra kitene. (var bare en stensil som passet mine bryn og som jeg føler jeg kan bruke og enda få naturlig resultat. Men jeg må bruke kosten litt etterpå å fikse opp noen småting, selv om jeg bruker stensil. (HETER det stensil?? ) 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #8 Skrevet 9. januar 2012 kjøp et slik øyenbryns sminke-kit med sånne ferdiglagde øyenbrynsformer som man kan legge over sine egne bryn og farge inni. Hvor får man kjøpt sånn? :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå