libius Skrevet 9. januar 2012 #21 Skrevet 9. januar 2012 kanskje han likte deg veldig godt og ville teste hvor billig du var..og når du hev av deg klærne ble han overbevist om at du var billig og da han har for høye standarder til å date en jente som kaster av seg klærne så fort så ble det for mye for ham og drømmen hans om å utvikle noe med deg brast..så han spydde eller han var bare fyllesyk..
Lutetium 71 Skrevet 9. januar 2012 #22 Skrevet 9. januar 2012 Det finnes jo de som spyr når de er skikkelig nervøse. (For eksempel rett før de skal holde en tale) Men dette ble litt sært.
Gjest Awzm me Skrevet 10. januar 2012 #23 Skrevet 10. januar 2012 Kanskje prestasjonsangst, og stress? : )
GammelKaktus Skrevet 10. januar 2012 #24 Skrevet 10. januar 2012 Det hadde nok ingenting meed deg å gjøre, fyren ble nok bare dårlig. Hvis han ikke likte deg hvorfor skulle han bli med deg hjem da?
CalidumCor Skrevet 10. januar 2012 #25 Skrevet 10. januar 2012 Regner med dere klina litt før dere kom til avkledningen? Om du begynner å spy i løpet av et døgn eller to kan du regne med han hadde omgangssyken.... Går omgangssyke i Trondheim også btw 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #26 Skrevet 11. januar 2012 Det er nok ikke deg, det er nok noe annet som de andre her har svart Jeg har en eks som hadde angst, han kastet faktisk opp hver gang det begynte å nærme seg sex. Vi kom aldri så langt da, og det tok LANG tid før han forklarte meg grunnen til spyet Hehe, følte meg ikke særlig bra en stund der jeg heller. Tror faktisk det er UTROLIG sjeldent at en mann blir så overrasket og skuffet over en dames kropp at han kaster opp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå