AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Jeg var på fest i går og ble kjent med en veldig pen mann. Jeg tok han med hjem og vi skulle ha sex. Jeg bare tok av meg alle klærne forran han og stod der naken. Hans så stygt på meg og sa et eller annet banneord før han spydde og så løp han sin vei. Han kjørte også, så han hadde ikke drukket noe heller. Hva var dette for noe? Det er vel ikke vanlig å kaste opp når man skal ha sex? Er det meg det er noe galt med? Jeg ser da egentlig helt vanlig ut.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Jeg tror nok det er han det er noe galt med. 15
Tropic Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Han var vel dårlig da og ble flau av å ha spydd så han stakk av. Trenger jo ikke drikke for å bli dårlig. 6
Aldrisur Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Vet jo ikke hvor du bor, men i Oslo går det for tiden en kjempeheavy omgangssyke for tiden. Vanskelig å tro at han blir med deg hjem for deretter å spy av å se på deg. 11
fridr Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Ja, det går omgangsyke her nord også! Så det var nok ikke DEG han spydde av Han ble vel bare flau... Men litt feigt å bare stikke av sånn! Dårlig gjort :gjeiper: 3
Gjest SemperFi Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Omgangssyke på Sørlandet også. Tror neppe det var deg han kastet opp for TS. 1
JonSnow Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Det er vanvittig hvordan dere kvinner klarer å overtolke ting. Enten var han fyllesyk, eller så begynte han å få omgangssyke. Han bannet fordi han syntes det var ergerlig å måtte spy, er det så vanskelig å skjønne? EDIT: Overså at du skrev at han ikke hadde drukket. Da var han vel dårlig av en annen grunn enn alkohol da, antagelig et virus av noe slag. Endret 8. januar 2012 av JonSnow
Aldrisur Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Det er vanvittig hvordan dere kvinner klarer å overtolke ting. Enten var han fyllesyk, eller så begynte han å få omgangssyke. Han bannet fordi han syntes det var ergerlig å måtte spy, er det så vanskelig å skjønne? EDIT: Overså at du skrev at han ikke hadde drukket. Da var han vel dårlig av en annen grunn enn alkohol da, antagelig et virus av noe slag. Ja, virus= omgangssyke = å spy. Hva er så overtolket med det? Og selvfølgelig bannet han fordi han måtte spy, ikke fordi han fikk et virus. 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #9 Skrevet 8. januar 2012 Han var nok bare dårlig som andre sier her. Også ble han sikekrt flau og stakk av. Noen er bare sånn når det skjer slike ting!
Gjest NozMonster Skrevet 8. januar 2012 #10 Skrevet 8. januar 2012 denne historien var litt for "Skrudd" til at jeg kan tro den er sann.... 3
Aldrisur Skrevet 8. januar 2012 #11 Skrevet 8. januar 2012 denne historien var litt for "Skrudd" til at jeg kan tro den er sann.... Har lest så mange skrudde historier at jeg ikke lenger klarer å skille på "tull" og "sant".
Gjest SemperFi Skrevet 8. januar 2012 #12 Skrevet 8. januar 2012 denne historien var litt for "Skrudd" til at jeg kan tro den er sann.... Mange rare tråder for tiden, hvem vet hva som er sant eller ikke sant. 1
Gjest NozMonster Skrevet 8. januar 2012 #13 Skrevet 8. januar 2012 Mange rare tråder for tiden, hvem vet hva som er sant eller ikke sant. sant det.. vi får se om ts responderer utover i tråden, for det er en tydelig indikator på om det bare er tullball eller ikke
JonSnow Skrevet 8. januar 2012 #14 Skrevet 8. januar 2012 Ja, virus= omgangssyke = å spy. Hva er så overtolket med det? Og selvfølgelig bannet han fordi han måtte spy, ikke fordi han fikk et virus. Jeg mente at TS overtolket situasjonen, ikke dere andre som har svart.
nissejenta Skrevet 8. januar 2012 #15 Skrevet 8. januar 2012 Utrolig dårlig gjort uansett da! Han burde i det minste tilbydd seg å tørke opp... 1
CoffeeCup Skrevet 8. januar 2012 #16 Skrevet 8. januar 2012 Sånn kan det gå hvis man bruker for mye hold in artikler og push opp BH. Kan tenke meg at det for noen er så ille at de vil spy. Tips: Skru av lyset og legg deg under dyna før du drar av deg klærne, kanskje han ikke merker det.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #17 Skrevet 9. januar 2012 Sånn kan det gå hvis man bruker for mye hold in artikler og push opp BH. Kan tenke meg at det for noen er så ille at de vil spy. Tips: Skru av lyset og legg deg under dyna før du drar av deg klærne, kanskje han ikke merker det. Det der var en skikkelig harry ting å skrive. 7
Nyxe Skrevet 9. januar 2012 #18 Skrevet 9. januar 2012 Tviler på at det var deg, han kunne jo vært skikkelig nervøs, eller syk og bare blitt flau av å ha kastet opp.
Gjest BamseB Skrevet 9. januar 2012 #19 Skrevet 9. januar 2012 Haha, max let-down Men som folk her sier så var det nok andre grunner til at han bannet, spydde og stakk enn kroppen din 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 9. januar 2012 #20 Skrevet 9. januar 2012 jeg hadde også bannet og sett stygt ut i luften om jeg kjente jeg kom til å spy hehehe 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå