Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, overskriften sier vel det meste. Jeg trenger ny mobil, og ønsker ikke bruke så mye mer enn 4000 kroner på ny da jeg er student og ikke har så mye å rutte med. :sjenert:

Ser at Iphone 4(IKKE 4s)og Samsung Galaxy S2 ligger ganske likt prismessig. Selv kan jeg ingenting om slike duppeditter, så håpet er at noen av dere kan litt :jepp:

HAr alltid hatt lyst på Iphone, men er den faktisk best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du analfabet og trenger noe ut av boksen du allerede kan, ta en iphone. Vil du ha en bedre tlf med masse muligheter og en tlf som får en kjempe flott oppdatering nå snart kjøp sg2.

Sg2 uten tvil.

• Liker 3
Skrevet

Sg2 har definitivt bedre specs og er en bedre telefon - rent teknisk. iPhone vil (rent teknisk) være mer enn god nok for de fleste. Iphone er også verdens mest solgte telefon - uten sidestykke, og det er selvsagt ikke uten grunn.

Venninne av meg hadde iPhone 4 (ikke s) som ble ødelagt. Hun kjøpte Samsung galaxy s2 fordi dette var en telefon som har mye bedre tekniske specs enn iPhone.

Hun angrer veldig på det valget, og vil gjerne tilbake til iPhone igjen.

Skrevet

Takk for svar begge to, jeg har også hørt at Samsung Galaxy s2 er hakket bedre. Men Iphone er jo så fin! Får se hva jeg gjør, kjæresten synes jeg skal skaffe Iphone for han mener den er best:P haha, umulig dette her!

Skrevet (endret)

Iphone 4 har aldri vært best, men en helt grei telefon som dekker de flestes behov. Er merkenavnet som selger.

Hvordan kan man angre på en S II?

Endret av PRT
  • Liker 2
Gjest SemperFi
Skrevet (endret)

Endret av SemperFi
Gjest SemperFi
Skrevet

I mine øyne knuser Samsung Galaxy S2 iPhone på alle steder.

• Liker 3
Skrevet

Iphone 4 har aldri vært best, men en helt grei telefon som dekker de flestes behov. Er merkenavnet som selger.

Hvordan kan man angre på en S II?

At det er merkenavnet som selger er bare tull. Det skjønner alle normalt intelligente mennesker.

Hun angrer bl.a fordi samsungen er for stor. Med mindre man er russisk spydkaster med gigantiske hender, krever Samsung begge hender for stort sett alle operasjoner. iPhone har bedre størrelse for en-hånds navigering og bruk.

Apps fungerer enkler/bedre på iPhone. Dessuten er den mere "smooth" i navigering/sliding. Dette er hennes meninger etter å ha eid begge telefoner. Mao basert på erfaring - ikke gjetting.

Når det er sagt vil du sikkert bli fornøyd også dersom du velger en Samsung. Den er et greit alternativ dersom du vil ha en billigere telefon enn iPhone og Samsung har de siste årene laget fine telefoner - for all del.

AnonymBruker
Skrevet

I mine øyne knuser Samsung Galaxy S2 iPhone på alle steder.

Da tror jeg du glemmer brukervennlighet ;)

iPhone er best hvis du vil ha noe som bare funker.

SG2 er best hvis du vil tilpasse telefonen mye og utfordre den teknisk.

AnonymBruker
Skrevet

Jøje meg, hvor er han fra? Jeg skjønte bare 20% av alt han sa, og jeg pleier å være ganske kurant i engelsk... :overrasket:

Skrevet

Da tror jeg du glemmer brukervennlighet ;)

iPhone er best hvis du vil ha noe som bare funker.

SG2 er best hvis du vil tilpasse telefonen mye og utfordre den teknisk.

Tullball. SG2 er lett å bruke fra man starter den.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Iphone er også verdens mest solgte telefon - uten sidestykke, og det er selvsagt ikke uten grunn.

Verdens mest solgte telefon? Hvor i all verden drar du det utifra? Der du er høyest når du plukker blåbær?

Endret av Rofl
  • Liker 3
Skrevet

hva som er best eller ikke er vel en smule subjektivt. men om man vil ha mindre skjerm, en skjerm som er lett å knuse, mindre grad av frihet angående apps og bruk av telefonen, ja da er iphone best.

for min del så vil jeg nok ikke komme til å kjøpe meg en iphone så lenge de har skjermer som er så lette å knuse, det alene er grunn nok for meg til ikke en gang vurdere å kjøpe en iphone.

• Liker 2
Skrevet

Har Samsung Galaxy SII og er kjempefornøyd med den :jepp:

• Liker 3
Gjest SemperFi
Skrevet

Jeg forstår mindre av en iPhone enn SG2

• Liker 3
Skrevet

Tullball. SG2 er lett å bruke fra man starter den.

Fra DIN synsvinkel ja, jeg har en stk forelder med SG2 og en med iPhone, gjett hvilken som angrer?

(og jeg synes også SG2 er enkel, men ikke alle har engadget på snarveier)

Skrevet

Jeg forstår mindre av en iPhone enn SG2

Gratulerer! Da er du unik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...