Gå til innhold

Bursgavetips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kommende svoger skal ha bursdagsfest i morgen og vi har barnevakt. Gleder oss masse til å kunne komme oss litt ut uten barna for det skjer ikke så ofte, men så må vi jo finne på noe å gi ham da... Han og kona har det meste av det de trenger, de eier egen leilighet og har barn. Til jul ga vi dem en artig lampe. De liker slike artige ting, men nå er både jeg og sambo litt rådville til hva vi skal gi ham da... Noen som har noen tips? Han er i slutten av 20 årene og har stor sans for humor/moro. Han liker filmer, spill og bøker, men jeg vet jo ikke hva de har og ikke har. Vi skal i et ganske stort kjøpesenter i morgen og kan se etter det meste, men vi skal også bytte en julegave som vi allerede hadde og levere minimannen til svigermor og må jo ordne oss klare her hjemme først så vi har ikke all verdens tid, så jeg vil gjerne ha litt tips å gå etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med noen fine filmplakater i rammer?

Er usikker på hvor man får tak i sånt, men jeg har sett dem et sted.

Kanskje litt vanskelig sånn på sparket?

Skrevet

Kjemperaskt svar jo! *Imponert*

Vet du, det er jo egentlig et topp tips, men som du sier, litt vanskelig å ta på sparket i morgen kanskje. Skal sjekke musikkbutikker i morgen jeg. Og om ikke jeg får til da så kan jeg skrive opp tipset til senere.

Men jeg tar gjerne imot flere tips også, sånn i tilfelle vi ikke får til dette. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...