AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Er litt skuffa over megselv... Hadde store planer om å stramme opp kroppen og ha så fin kropp som jeg aldri hat hatt før... Også har jeg hatt en lengre periode med sykdom som gjorde at jeg ikke kunne trene. Og da skled alt ut. Så kroppen er helt lik som før. Og gruer meg gå i brudekjole når armene mine er så store. Føler jeg selv. Selvom jeg er helt normal i kroppen... Bare tenker at du aldri er penere enn du var på bryllupsdagen din. Og nå ser jeg bare at jeg ikke kommer til å være i nærheten av perfekt. Hva tenker dere andre bruder om dette? Hvordan var det da du giftet deg? Hva tenker du som skal gifte deg? Trenger nok litt oppmuntring. For sent å endre kroppen nå på bare 4 uker, har kuttet ut alt godis så får iallefall ikke blitt noe værre. Men føler meg skikkelig stresset pga dette
bobbi Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Du kan få gjort mye "stram opp" på fire uker, finnes mange smarte og enkle øvelser man kan gjøre hjemme Gjør du noen sånne hver dag, det går veldig fort når man først setter i gang, og legger på en halvtimes gåtur gjerne med noen innlagte bakker hver dag, tror jeg nok du vil komme godt på vei Det må være kjipt å føle det sånn like før bryllupet ditt, håper det ordner seg for deg. Du kan jo vurdere en bolero, hvis du føler behov for å skjule armene dine. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Om du ikke nødvendigvis går ned i vekt, så gjør det MYE for deg bare det å spise sunt og være i aktivitet. Du føler deg sterkere, stråler mer selvtillit etcetc!
Ninnin86 Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Signerer bobbi, jeg! Det er mye som kan gjøres på 4 uker! Men da må du virkelig gå i deg selv og jobbe hardt. Du må trene og spise sunt! I og med at du skriver det du skriver, har jeg tro på at du klarer dette den siste mnd før bryllupet Ønsker å sitere Byggmester Bob (men med en liten justering): "Kan du fikse det?" "KLART DU KAN!" Lykke til 1
fridr Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Stå på! Tren en del styrke på armene, siden det virker som det er det som plager det mest Du kan utrette MYE på bare 4 uker I tillegg er det lurt å tenke på hva du spiser, og være generelt aktiv. Jeg har troa! Kom igjen
Ninnin86 Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 MEN, hvis du ikke har trent mye, bør du ikke overdrive! For da kan kroppen blir stiv og støl, og i tillegg vil du bli veldig sliten før den store dagen, og DET vil vi ikke ha noe av Kan være lurt å få noen som har god kunnskap om trening til å sette opp et program for deg Måtte bare nevne det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå