Catfish Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Har nå trent styrke i en stunde, men kondisjonen min er elendig, og jeg klarer ikke å løpe lengre enn 500 meter uten å nærmest få pustevansker. Har sjekket lungekapasiteten min for et par år siden, og legen sa den var 10% større enn normalt Hvordan kan jeg forbedre dette på 2 mnd? Vet, er litt sent ute med denne tanken. Hva ellers bør jeg tenke på når jeg skal inn?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Løpeprogrammer får deg up and running på 5 uker. Se på løplabbet sine sider tror jeg, også finnes det mange apper om du har mulighet for det. 1
Fanta Exotic Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Typen min var rimelig dårlig form da han gikk inn, men kom ut med god kondis og en del kg mindre Jeg ville nok fokusert på sunn mat og hyppige turer til treningssenteret. Jeg har jo aldri vært i militæret, så vet ikke helt hva som venter deg. Mye løping og styrketrening kanskje? Er ikke en dum investering uansett. 1
Catfish Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2012 Løpeprogrammer får deg up and running på 5 uker. Se på løplabbet sine sider tror jeg, også finnes det mange apper om du har mulighet for det. Er det like effektivt å løpe inne? Lite keen på å løpe ute i kulden. Brrr..
Catfish Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2012 Typen min var rimelig dårlig form da han gikk inn, men kom ut med god kondis og en del kg mindre Jeg ville nok fokusert på sunn mat og hyppige turer til treningssenteret. Jeg har jo aldri vært i militæret, så vet ikke helt hva som venter deg. Mye løping og styrketrening kanskje? Er ikke en dum investering uansett. Det høres lovende ut! Jeg besøker treningssenteret nesten hver eneste dag, men det er nå fordi jeg er ansatt
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Løplabbet sitt program er veldig fint, og funker også inne på tredemølle. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå